Joo, musta tosi naurettavaa, jos joku haluaa mielivaltaisesti kieltää toisilta ihmisiltä oikeuksia. Vähän sama kuin jos minä huutelisin, ettei pyörätuolissa istuvalla tai vasenkätisellä pitäisi olla oikeutta mennä naimisiin. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu, meneekö naapurin Maija naimisiin Matin vai Marin kanssa?Hyväksyn. Tiukkaa tekee hyväksyä sitä, että kaikkien mielestä tämä ei ole itsestään selvää.
Peesi tähän. Hyväksyn, ehdottomasti. Ja allekirjoitan tulevan tasa-arvoista avioliittolakia koskevan kansalaisaloitteen heti, kun se on mahdollista.Hyväksyn. Tiukkaa tekee hyväksyä sitä, että kaikkien mielestä tämä ei ole itsestään selvää.
Mulle jotenkin jää aina se mielikuva, että nämä tasa-arvoisen avioliiton vastustajat kuluttavat aikaansa juurikin kuvittelemalla mitä ne naapurin Maija ja Mari tai Matti ja Mikko tekeekään sängyssä. Huijui, penis ei menekään vaginaan, miten yököttävää! Samaan aikaan Maijan ja Marin kaverit pohtivat mistä Maija onkaan saanut sen ihanan kastikereseptin, pariskunnan seksielämä kun ei heitä kiinnosta tai heille kuulu.Joo, musta tosi naurettavaa, jos joku haluaa mielivaltaisesti kieltää toisilta ihmisiltä oikeuksia. Vähän sama kuin jos minä huutelisin, ettei pyörätuolissa istuvalla tai vasenkätisellä pitäisi olla oikeutta mennä naimisiin. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu, meneekö naapurin Maija naimisiin Matin vai Marin kanssa?
Kyllä minä luulen, että niitä "oikeitakin" vanhempia on tarjolla näille adoptiolapsille.Parempi orpona kuin yhden vanhemman kasvatettavana?
Hyväksyn homoavioliitot. Siinä ei kyllä kenenkään pitäisi löytää mitään väärää.Joo, musta tosi naurettavaa, jos joku haluaa mielivaltaisesti kieltää toisilta ihmisiltä oikeuksia. Vähän sama kuin jos minä huutelisin, ettei pyörätuolissa istuvalla tai vasenkätisellä pitäisi olla oikeutta mennä naimisiin. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu, meneekö naapurin Maija naimisiin Matin vai Marin kanssa?
No miksi maailmassa sitten on niin paljon orpolapsia? Miksi heille ei ole näitä "oikeita" vanhempia?Kyllä minä luulen, että niitä "oikeitakin" vanhempia on tarjolla näille adoptiolapsille.
Hyväksyn adoption yksin olevalle tai homolle vain sellaisessa tapauksessa, että lapsi on sukua siis esim. sisaren lapsi ja hänellä on uhka joutua perheestään erilleen.
Jopa mun homoystäväni ei hyväksy sitä, et kaksi miestä adoptois lapsen. MUtta heterot on näköjään suvaitsevampia...Hyväksyn. Myönnän, että tuon adoptio-oikeuden suhteen olen joutunut puhutelemaan itseäni, sillä suhtauduin ja ehkä osin vieläkin aavistuksen ristiriitaisesti siihen suhtaudun. Mutta siis hyväksyn kuitenkin.
Ehkäpä nämä sinun ystäväsi eivät edusta ultimaattista totuutta.Jopa mun homoystäväni ei hyväksy sitä, et kaksi miestä adoptois lapsen. MUtta heterot on näköjään suvaitsevampia...
Ja nää puolustajatko edustaa ? Musta se kertoo jotain, jos ihminen joka elää homomaailmassa on tätä mieltä. Tai sit hän on vain poikkeuksellisen fiksu homo, päinvastoin kun heterot, joiden on vain pakko olla muiden kans samaa mieltä, nykyaikaisia ja "suvaitsevaisia".Ehkäpä nämä sinun ystäväsi eivät edusta ultimaattista totuutta.
No sinusta tämä lähinnä kertoo, ettet kuulu fiksujen kastiin olipa suuntautuneisuutesi mikä hyvänsä.Ja nää puolustajatko edustaa ? Musta se kertoo jotain, jos ihminen joka elää homomaailmassa on tätä mieltä. Tai sit hän on vain poikkeuksellisen fiksu homo, päinvastoin kun heterot, joiden on vain pakko olla muiden kans samaa mieltä, nykyaikaisia ja "suvaitsevaisia".
Omalla kohdallani en usko tässä asiassa omalla suuntaituneisuudellaniJopa mun homoystäväni ei hyväksy sitä, et kaksi miestä adoptois lapsen. MUtta heterot on näköjään suvaitsevampia...
Mutta kun sun logiikan mukaan myös näille orvoille pitäisi kyllä olla "oikeita" vanhempia. Vai onko venäläiset hetoropariskunnat jotenkin perustavanlaatuisesti erilaisia kuin esimerkiksi suomalaiset tai amerikkalaiset? Jotenkin homomaisia kenties?Kaikista maista ei katos saa adoptoitua esim. olet varmaan kuullut ja lukenut, että Venäjä kielsi adoption Ameriikkaan.