Minun pojasta tule sit kohta mies =D

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Oon ehkä ilkiä, mutta luojan kiitos ap ei päässy lähihoitajakoulutukseen. Väheksyy allergioita vaikka kokkina luulis tietävän ruoka-aineallergioosta yhtä sun toista. Ja nuo kommentit mielenterveysongelmista. Ei hyvää päivää taas.

Nooooo
[QUOTE="vieras";28128563]Etkö nyt voi jo uskoa, ettei poikasi vielä ole sotasankari, vaikka hänestä sellaista innolla leivotkin, kun hän on vasta saanut kirjeen kutsuntaan, ihan kuten kaikki muutkin pojat tuossa iässä. Ole vain ylpeä pojastasi, ole vain, mutta yhtään mitään ihmeellistä ei kuitenkaan ole tapahtunut.[/QUOTE]

Juu ei ehkä sinulle tai muille, mutta aloittajalle ehkä kyllä. Tiedätkö sen fiiliksen: "onpa mun lapsi jo iso". Fiiliksiä saattaa tulla moneen otteeseen äitiyden myötä, ekat askeleet, sanat, pissat pottaan ym. Ne on sellaisia positiivisia juttuja, mitkä on sitten välillä mukava jakaa, niin ei tartte aina vaan narista ja valittaa.
Jos sua ei kiinnosta kertoa asioita lapsistasi, niin suo se muille.

"vieras"
Juu ei ehkä sinulle tai muille, mutta aloittajalle ehkä kyllä. Tiedätkö sen fiiliksen: "onpa mun lapsi jo iso". Fiiliksiä saattaa tulla moneen otteeseen äitiyden myötä, ekat askeleet, sanat, pissat pottaan ym. Ne on sellaisia positiivisia juttuja, mitkä on sitten välillä mukava jakaa, niin ei tartte aina vaan narista ja valittaa.
Jos sua ei kiinnosta kertoa asioita lapsistasi, niin suo se muille.
Onhan se noinkin, minulla on samanikäiset lapset kuin ap:llä ja samoja juttuja käyn läpi. Ap vaan sekoittaa niin usein asiat eikä oikeasti tiedä mistä on kyse, eikä ihan varmasti millään myönnä, että oli väärässä. Kuten tuossa, että hänen poikansa jotenkin on nyt siirtämässä armeijaan menoa kahdella vuodella, kun ei ole, vaan yhdellä vuodella, eikä sekään ole mikään suuri tapahtuma, vaan ihan normaali asia, kun koulu on vielä kesken.

"vieras"
Mahatma Gandhin opetuksia teille, jotka haluatte laittaa lapsenne armeijaan:

- Silmä silmästä sokeuttaa koko maailman
- Aseisiin turvautuminen osoittaa pelkoa
- Väkivalta lisää väkivaltaa
- Ole se muutos, jonka haluat maailmassa nähdä
- Ei ole tietä rauhaan, rauha on tie

armeija
[QUOTE="vieras";28127845]Armeijassako miehiä tehdään? Mä arvostan kyllä eniten niitä, jotka ei mene sinne.[/QUOTE]

Mä arvostan eniten naisia, jotka loisii yhteiskunnassa sossun tukirahoilla.

Rollolainen
Kun kysyin että miksi sinä halaut armeijaan niin vastasi: Kunto kasva ja mulle tulee hvyä lihakset. Haluaa sinne juoksemaan ja hiihtämään =D
kummallsit kyllä ei ole mikäään hyvä hihtäjä, mutta ei se kuulema haittaa ja ei ole harrastanut mitään urheilua aktiivisesti sen jälkeen kun noin 14 vuotiana lopetti judon. tuli niin paljon loukaantumisia.

armeija
[QUOTE="vieras";28128767]Hyvä juttu. Kertoisitko vielä miten nämä kaksi asiaa korreloi keskenään?[/QUOTE]

Kansalaisvelvollisuuden välttäminen, ja yhteiskunnan tukien varassa loisiminen on vähän saman sortin juttuja

"vieras"
Oon ehkä ilkiä, mutta luojan kiitos ap ei päässy lähihoitajakoulutukseen. Väheksyy allergioita vaikka kokkina luulis tietävän ruoka-aineallergioosta yhtä sun toista. Ja nuo kommentit mielenterveysongelmista. Ei hyvää päivää taas.
Samaa mieltä. Eikä kyllä tuolla kirjoitustaidollaan tule saamaan mitään toimistotöitä, se on ihan varma. Vai vielä Kelaan :LOL:

Yhteistyössä