The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
eipä mulla alkanu pelaamaan toi vanha puhelin, ei käynnisty mutta on kuuma kuin hellan koukku

käytäyttänee reissun puhelinkaupassa, mitä te ootte ostanut alle 10 vuotiaille?
Me ollaan ettimässä meijen koululaiselle ihan niin perusmallista kännykkää kuin olla ja voi. Tyyliin että sillä voi soittaa ja vastata sekä tekstata viestejä, ja ehken siinä vois olla pari jotain peliäkin...mutta siis pääpiirteissään keep it simple :)! (tosin nythän tuolla kossilla on hätävarana Nokia E71 :p..eli kaikkea muuta kuin perusverme)
 
:vampire:

Kukaa kaivannu? Mä kaipasin ja kaipaisin ny briiffausta jutuista :)

Ystäväni on ollut 24h käymässä, Mick Reeni.
:kiss: no hällöy...:D

Juttujen juurista oon ihan pihalla..viimeksi mä levitelly piirakkaa :p eli leiponu ja ohjetta läväyttännä ja ruutis huutelee kännyköitten perään ja mettäläinen häipy baanalle ja sangria heppailee milloin tsihhailee ja himoitsii omppupiirakkaa ja jädeä :p....ja nyt mäkin haluisin jäätelöä, hö.

Mitäs sulle?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
:kiss: no hällöy...:D

Juttujen juurista oon ihan pihalla..viimeksi mä levitelly piirakkaa :p eli leiponu ja ohjetta läväyttännä ja ruutis huutelee kännyköitten perään ja mettäläinen häipy baanalle ja sangria heppailee milloin tsihhailee ja himoitsii omppupiirakkaa ja jädeä :p....ja nyt mäkin haluisin jäätelöä, hö.

Mitäs sulle?
Okei :)

Töitä, töitä, töitä ja ylitöitä. Lapset ihania, mut vaativia.
 
Aries 78
Tämä on listan ainoa jota ei tapahtunut. Me oltiin poikaporukalla katsomassa tuota elokuvaa ja kyseisessä kohtauksessa noustiin seisoen taputtamaan ja hurraamaan kuuluvasti, sillä lopputuloksella että saatiin ympärillä olevat teinitytöt itkemään : / :ashamed: Myönnän että tuo oli huono idea nyt jälkeenpäin muistellessa :)

3. Itkit katsellessasi merensyvyyksiin jäälautalta katoavaa Leonardo DiCapriota 16 vuotta sitten. Kyllä, Titanic julkaistiin jo vuonna 1997.
 
:hug:...otahan sitten ainakin viikonloppuna ihan relax- meiningillä, kun kerran ylitöitäkin on pukannut... Ja kyllä ne muksut vaan omansa osaavat ottaa niin monella tapaa, vaikka toki ihania lutuisia ovatkin.
Juu, ei haittaa sinänsä, että ottavat omansa, ku ei ole omia muksuja. Mut sitte omat muksut jää vähän vähemmälle, ku äippä on vähä väsyny. Mut viikonloppuna paikkaillaan.
 
Tsihhhhh aaaaahhhh

Tämän garagen oon kyllä totisesti ansainnu; olen tänään ollut luennolla 2x1,5t, viimeistellyt tekstianalyysia 1,5t ja lukenut tenttiin 3,5t.

Ja kaikki tämä 3t yöunilla =)
Viime yö parilla tunnilla. Edellispvän olin 9h töissä. Illalla soitti ystäväni 22.30 maissa, et voisinko auttaa ja mennä lapsenvahdiksi, ku ovat pienemmän kans päivystyksessä. Menin. Sieltä takas 02 maissa ja 07 töihin 8h. Jee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä