The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28126162:
Höh.
Jos mä lähen jonnekin reissuun niin yleensä sielä kyllä sattuu ja tapahtuu,mille saa vielä monet kerrat nauraa ja kertoilla kavereille.
Tosin ehkä kaikki ei olisi niinkään lapsille sopivaa kerrottavaa :D
me ei päästy niillä kelekoilla kuin jokunen kilometri, sitte rouva ilmoitti että ei oo kivaa mennään pois

eipähän tartte toista kertaa lähteä käyttämään sitä kelkkailemassa

pojan kanssa kun käytiin niin oli "pikkusen" eri meiningit, ekat parikymmentä kilsaa se vähän totutteli 140 heppaseen jammuun mutta sen jälkeen oli siinä ja siinä että pysyin perässä
 
me ei päästy niillä kelekoilla kuin jokunen kilometri, sitte rouva ilmoitti että ei oo kivaa mennään pois

eipähän tartte toista kertaa lähteä käyttämään sitä kelkkailemassa

pojan kanssa kun käytiin niin oli "pikkusen" eri meiningit, ekat parikymmentä kilsaa se vähän totutteli 140 heppaseen jammuun mutta sen jälkeen oli siinä ja siinä että pysyin perässä
Mä taas nautin jos pääsee kelkan kanssa huristeleen. Haluisin lähteä patikoimaankin ,( oli tarkotus kaverin kanssa mennä,mutta peruuntui ) yöpyä erämökissä, nauttia avotulen äärellä pannukahvia. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28126336:
Mä taas nautin jos pääsee kelkan kanssa huristeleen. Haluisin lähteä patikoimaankin ,( oli tarkotus kaverin kanssa mennä,mutta peruuntui ) yöpyä erämökissä, nauttia avotulen äärellä pannukahvia. :D
muistelinkin että sä tykkäät ajaa kelkalla

mä tykkään kans ihan simona kaikenlaisesta retkeilystä, olipa se sitten jalan, kanootilla, moottoripyörällä tai -kelkalla
 
Viimeksi muokattu:
me ei päästy niillä kelekoilla kuin jokunen kilometri, sitte rouva ilmoitti että ei oo kivaa mennään pois

eipähän tartte toista kertaa lähteä käyttämään sitä kelkkailemassa

pojan kanssa kun käytiin niin oli "pikkusen" eri meiningit, ekat parikymmentä kilsaa se vähän totutteli 140 heppaseen jammuun mutta sen jälkeen oli siinä ja siinä että pysyin perässä
:D :hug: vaikka mistä sitä tietää ettei itsellekin noin kävisi :D

kelkalla voisi olla kiva ajella tai sitten vain kyydissä olla vai mahtuuko edes :D
taitaa niihin kaksi sopia?
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28126158:
Kai mun nyt täytyy hetkiseksi mennä sutimaan naamaan tököttiä,niin olis sitte ajoissa valmiina lähtemään,kun pikku-ukkoa haetaan. Täytyy vain suunnitella aluksi minkäväristä luomiväriä tänään käyttäis,kun ei aurinkokaan enää paista.
:O :D

mä en käytä pahemmin luomiväriä, jos joskus laitan, on yleensä ruskeansävyistä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä