• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
Voi muruseni! Sun tarvis tehä päätös. Pääsisit palijon helepommalla. Ja taloudellisestiki kyllä tulisitte toimeen, vaikka ehkä hiukka tiukkaa vois olla. Millasen kasvuympäristön haluat tarjota lapsille?
oikeastaan oon päätöksen tehny, en vaan ole vielä valmis sitä tuolle kertomaan. Sillä mä tiedän etten halua loppuelämääni tuon kanssa viettää. Uskon kyllä että tulen lasten kanssa yksinkin pärjäämään, vaikka tiukkaa varmaan olis. Mulla on syyni miksi en vielä ota asiaa hänen kanssa puheeksi.
 
Aries 78
Niin on, jos jotain ongelmia on ollut niin hän ratkaisee sen poistumalla paikalta.
Se on hänen keino käsitellä vaikeita asioita, menee omaan rauhaan ja miettii siellä yksin net. Jos on yhtään temperamenttinen luonne niin voi asioista keskustella ja sitten pyytää että kertoo oman mielipiteen seuraavana päivänä. Saapi sen oman mietintä-ajan ja endorfiinit tasaantuu ja voi ajatella omilal aivoilla niin pystyy kertomaan mitä on mieltä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sangria
Se on hänen keino käsitellä vaikeita asioita, menee omaan rauhaan ja miettii siellä yksin net. Jos on yhtään temperamenttinen luonne niin voi asioista keskustella ja sitten pyytää että kertoo oman mielipiteen seuraavana päivänä. Saapi sen oman mietintä-ajan ja endorfiinit tasaantuu ja voi ajatella omilal aivoilla niin pystyy kertomaan mitä on mieltä.
niin, tuo toimisi varmasti jos hän vaan suostuisi keskustelemaan sitten vaikka seuraavana päivänä.
 
Mullla huollettaa taloudellinen tilanne vaikka uskon kyllä että pärjättäisiin, vaikka paljon tiukempaa olisi kyllä. Tuo arki ei taas huolleta kun nyt jo hoidan kaikki täysin yksin.
täällä nuo molemmat, jälkimmäinen vähän enemmän
kuitenkin erilaista olla arjessa yksin kuin kaksin vaikka yksin kaikki tekisikin
mutta kai sekin lutviutuisi ajan kanssa kun tulisi uudet rutiinit
 
Mä erosin ja mua helpotti... Päätin, että jos en oikeasti ole onnellinen ja vastapuoli on ihan perseestä, minä en sitä tarvitse päälleni ja että eiköhän se mullakin ole oikeus onneen.
Ja kyllähän se pelotti ja pelottaa edelleen olla yksinhuoltaja ja käytännössä yksin vastuussa lapsista... Yksi harha-askelma, kolari yms. ja kaikki on minun vastuullani. Ruvennut enemmän ajattelemaan mm. omaa terveyttänsä ja elämäntapoja.
Mutta vielä en ole katunut - sitä en kuitenkaan sano, että kaikki tuntemukset olisivat haihtuneet kuin tuhka tuuleen. 18 vuotta on pitkä aika yhden ihmisen kanssa ja vaikka kuinka tietäisi, että on parempi näin, kyllä sitä silti ajatuksia tulee.
Mutta elämä jatkuu!
tuo on ihan normaalia, ei ne kaikki vuodet tuosta noin vain pois pyyhkiydy
täällä kanssa yhteistä taipaletta reilu 16 vuotta
 
"Huhhuh"
Eikö se nyt ole aika helskutan väärin sitä toista osapuolta kohtaankin, jos hänen kanssaan ollaan suhteessa vain taloudellisen tilanteen takia? Ei uskalleta erota, koska sitten olisi vähemmän rahaa..
 
Tuo on hyvä periaate, mutta mun entiseni ei sitä tuntunut haluavan noudattaa.
Kaikkea ei voi vaan aina korjata, vaikka toisin väitetään. Ja vaikka voisikin, ei välttämättä ole enää halua. Se jokin "kipinä" on vaan kertakaikkiaan sammunut. Ei sillä, ei se kaikkiin päde ja myös ikuiseen rakkauteen pitää uskoa. ;)

Juu, eivät tarvitse kokoaikaista seuraa, mutta onhan murrosikä muuten... Noh... mielenkiintoista.
juu, tuo on mulla ollut aina periaatteena :)
murrosikä on oma juttunsa sitten tietysti ja sitä itsekin miettii miten sen pärjää :D
ja totta, joskus sitä sammunutta kipinää ei vaan saa takaisin
joskus miettiikin miten jotkut voi olla niin rakastuneita aina vaan pitkässä liitossa :)
 
IhanaValo
:hug: Isot halit kaikille eronneille ja sitä pohtiville!

Itse oon kans sitä mieltä, että ensin entinen suhde päätökseen ennen ku muiden kans alkaa mitään sen lähempää tuttavuutta tekemään. Ja mielellään vielä niin ettei suoraan toisen matkaan loikkaa vaan opettelee ensin elämään "yksinkin" (vaikka olis lapset tms. mukana)

Meil ei kans mies tykkää puhua oikeen mistään..ja sit jos puhuu niin yleensä se on semmosta yleistä, elokuvista, harrastuksistaan jne.

Mie taijan lähteä nukkumaan, haukottaa jo ihan hirveesti. Katotaan tuleeko tuo yks tänä iltana ees samaan aikaan nukkuu vai jääkö koneelle möllöttää..: /
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä