• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..oukkei, se on lähdettävä puuhiin :wave:! Pesukone saa taas olla pääosissa, kummasti sitä pyykkiä vaan siunaantuu... Jos tänään joutais ilahduttamaan paikallista remppaliikettä läsnäolollaan, kävisin vihdoinkin hakemassa pensselit ja telat, niin pääsisiin vihdoinkin tuossa keittiön uudistamisessa eteenpäin...hitaasti mutta varmasti :). Ja jos joutaisin vielä leikkaamaan parit mekkokaavatkin tuolle yhdelle ihanaiselle ipanalle...eri asia on sitten se, milloin mä surautan koneella :p...

Mukavaa pikkulauantaita kaikille :)! Jatketaan harjoituksia...!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Böööö... Kaffettelureissulta palattu, nyt mä vaan oon ja sit lähen töihin yhden hujakoissa :)

Soittelin myös sinne terkkaan siitä reseptistä, nyt lääkäri soittaa mulle tossa tunnin päästä, niin saan kysellä siltä sitä reseptiä. Saattaa olla, ettei tarvis siellä edes käydä, kun täällä on käytössä ne e-reseptit jo, niin jos laittais sen mulle suoraan.... :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28119916:
Huomenna saa hakee ekan pakkauksen apteekista Champixia ja sit toivotaan, että 12 viikon päästä oon lopettanu tupakoinnin kokonaan. :)
Tsemppiä! =)
Mulla olis kanssa tuo savotta edessä, mutta vielä en ole saanut ryhdyttyä. Täytyis kanssa... Kesällä ois tavote lopettaa.
Mitä laatua poltat ja kuinka paljon nykyään?
 
Tsemppiä! =)
Mulla olis kanssa tuo savotta edessä, mutta vielä en ole saanut ryhdyttyä. Täytyis kanssa... Kesällä ois tavote lopettaa.
Mitä laatua poltat ja kuinka paljon nykyään?
Mä päätin maanantaina, että nyt jos koskaan on oikea hetki ryhtyä tuohon. Tänään sain vielä vahvistuksen päätökselle, kun poika kysy multa, että äiti miksi sä poltat aina tupakkaa.. :ashamed:

Mulla menee päivästä riippuen aski tai maxi päivässä sinistä bonusta. Enkä todellakaan oo ylpeä itestäni..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28120056:
Mä päätin maanantaina, että nyt jos koskaan on oikea hetki ryhtyä tuohon. Tänään sain vielä vahvistuksen päätökselle, kun poika kysy multa, että äiti miksi sä poltat aina tupakkaa.. :ashamed:

Mulla menee päivästä riippuen aski tai maxi päivässä sinistä bonusta. Enkä todellakaan oo ylpeä itestäni..
Ainahan tupakoinnin lopettaminen on hyvä päätös! :)
Maxiaski on kuitenkin aika paljon päivässä, että ei nyt ihan älyttömiä kannata itseltään heti odottaa. Hiljaa hyvä tulee.
Mulla menee itellä se 20 nykyään, kun vähensin punaista Belmonttia.
En tiedä, onko se totta, mutta eeppinen legenda kertoo, että sininen ja vihreä on helpompi lopettaa, kun niissä on vähemmän nikotiinia... Mutta en tiedä, onko totta...
 
Ainahan tupakoinnin lopettaminen on hyvä päätös! :)
Maxiaski on kuitenkin aika paljon päivässä, että ei nyt ihan älyttömiä kannata itseltään heti odottaa. Hiljaa hyvä tulee.
Mulla menee itellä se 20 nykyään, kun vähensin punaista Belmonttia.
En tiedä, onko se totta, mutta eeppinen legenda kertoo, että sininen ja vihreä on helpompi lopettaa, kun niissä on vähemmän nikotiinia... Mutta en tiedä, onko totta...
En tiiä mikä sitten on helpointa oikeesti lopettaa... Ku mulla on ainaki tosi vaikeeta lopettaminen, mies lopetti tosta noin vaan, nyt ollu puoltoista vuotta ilman. Siks mä päätinki nyt hakea tuon lääkkeen ja yrittää sen kanssa, oon kuullu ainakin tosi paljon hyvää ja lähes kaikki, jotka on sitä käyttäny, ovat saaneet lopetettua. Täytyy vaan pysyä lujana.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ei taaperollekkaan ojenneta leipäveitseä käteen kun ei se siitä mitään ymmärrä. Semmoinen harhaanjohtava vaahtoaminen on aika ikävää. Ikäänkuin se olisi veitsen syy että käyttäjällä ei ole tietoa tai älyä.
Tais saada tosiaan taapero leipäveitsen käyttöönsä ja ihan vailla tietoa tai älyä:O

Oon pitäny liian kauan nappia pohjassa imiessä, tästä siis johtui ylikuumeneminen. Varovilkuttamaan, näistä liian pitkistä imuista, alkoi vasta äsken.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28119977:
Hienoa!

Mullakin olis tuo edessä. Kunhan vaan saa sen motivaation taas kohdilleen,niin sujuiskin helpommin.
Se motivaatio siinä onkin tärkeintä. Nyt mä pääsin, että on hyvä hetki lopettamiselle, kun työaikana ei saa polttaa tupakkaa ja aamuvuoroissa pystyy hyvin olemaan sen 8 tuntia ilman, kun siihen asennoituu aina aamusin, niin kyllä varmasti sitten pystyy olemaan kauemminkin, toivottavasti noista lääkkeistä on hyötyä ja ne auttaa :)

Tsempit teille muillekin lopettamista harkitseville :) :hug:

Nyt mun on pakko lähteä kaupan kautta työhön päin.. :wave:
 
IhanaValo
:wave: Netti ei toiminu muutamaan tuntiin niin meinas tulla jo vieroitusoireita..:D

Mutta, selvisin h-lääkäristä..ens viikolla uudestaan :headwall:
On muuten erituntuiset hampaat kun on hammaskivet poistettu..ja kipeet.

Ja mieskin puhuu miulle, oli ostanut leffan kaupungilla pyöriessään niin katsellaan nyt sitä ruokaa odotellessa. Jee!
 
Kiitos. Kun vaan tietäis miten sanois tuolle etten oo oikein tyytyväinen tuohon hommaan..sen pitäis ite tajuta että on perhe jota vois huomioida kans. Jos alan vaan kiukuissani höpöttämään, niin se menee sit helposti siihen että alan syyttelemään/valittamaan ja mies ahistuu. Kai, en mie pysy tuon ajatuksenjuoksun perässä kun se ei sano mitään.
mullakin on monta asiaa mihin en ole tyytyväinen miehessä : /
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä