The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
:LOL: Vai kurpat ja kotkat..ei elämä taas teijän juttuja :LOL:

Famikin on niin hyväkroppainen..mie alan vihertää, eihän tääl oo ku jottain mallien mitoissa olevia tipusia, vai miten se meni..? Pitäis varmaan pysyä pois kokonaan, kun ei saa omaa kroppaansa ruoskittua läheskään siihen muottiin kuin haluis:ashamed:

Kohta nukkumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
:LOL: Vai kurpat ja kotkat..ei elämä taas teijän juttuja :LOL:

Famikin on niin hyväkroppainen..mie alan vihertää, eihän tääl oo ku jottain mallien mitoissa olevia tipusia, vai miten se meni..? Pitäis varmaan pysyä pois kokonaan, kun ei saa omaa kroppaansa ruoskittua läheskään siihen muottiin kuin haluis:ashamed:

Kohta nukkumaan.
isältä ja äidiltä vissiin perinyt :)
molemmat oli hoikkia
äitikin oli 28 veenä niin hoikka hääkuvassaan :heart:
 
:LOL: Vai kurpat ja kotkat..ei elämä taas teijän juttuja :LOL:

Famikin on niin hyväkroppainen..mie alan vihertää, eihän tääl oo ku jottain mallien mitoissa olevia tipusia, vai miten se meni..? Pitäis varmaan pysyä pois kokonaan, kun ei saa omaa kroppaansa ruoskittua läheskään siihen muottiin kuin haluis:ashamed:

Kohta nukkumaan.
mä olin pikkutyttönä ihan kukkakeppi :LOL:
ja imetyksetkin vei kiloja mennessään, olen painanut 85kg joskus
 
:LOL: Vai kurpat ja kotkat..ei elämä taas teijän juttuja :LOL:

Famikin on niin hyväkroppainen..mie alan vihertää, eihän tääl oo ku jottain mallien mitoissa olevia tipusia, vai miten se meni..? Pitäis varmaan pysyä pois kokonaan, kun ei saa omaa kroppaansa ruoskittua läheskään siihen muottiin kuin haluis:ashamed:

Kohta nukkumaan.
Kyllä ainaski minä oon lähempänä kalkkunaa muodoltani :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Voi ristus, nyt läx lapasesta *ventiloi pussiin*:LOL: :LOL::LOL:
En nukkunu paljoa hiihtolimalla:ashamed:
 
Miulla ei imetykset vaikuttaneet mitenkään, vaan vika mahtaa olla siinä että tykkään ruuasta (vääränlaisesta) liikaa ja tuntuu että suvussakin kilot tuppaa lisääntymään vielä vanhemmiten..
mä taas voin syödä oikeastaan mitä vaan
tosin jos jotain kiloja tulee, menee heti peppuun ja reisiin :D
niitä kyllä voisi vähän kiinteyttää, ehkä sitten joskus :LOL:
yläpää ei kyllä koskaan kasva :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä