The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ainiin!!

Lopetin häkäkääryleiden imemisen=)

Nyt imen ainoastaan sähkökessua!
Monenlaista kessua sitä onki tullu imettyä:saint:

Viikkoon ei oo röökiä mennynnä. Oli yllättävän helppoa jättää normitupakit pois:O
duunikaveri pääsi kans eroon oikeasta tupakista sähkökorvikkeen avulla

vaikuttaa ihan pätevältä menetelmältä
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
eipä tuo sähkörööki tietenkään varsinaisesti terveyttä edistä mutta monet väittää että vähemmän vaarallista kuin tavallinen rööki

meneppä tiiä
Ainakin moninkertaisesti vähemmän haitallisia aineita siinä, kuin tavallisessa tupakassa ja ehkä se, ettei niissä oo tervaa, eikä sitte joudu toiset passiivisen tupakoinnin alaisiksi...

Mullakin toi sähkörööki tuolla olis, mutta en oo vaan saanu aikaseksi sitä ottaa käyttöön mitenkää vakituisesti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28108708:
Heippa kaikille! :wave:
Mitäs tänne? Kamala väsy olis,eikä kahvi auta yhtään. Siivotakin pitäis jos vain sais ittensä kunnolla liikkeelle. Maanantai!
Heippa. (ja heippa myös kaikille muillekkin tulleille ja ei tulleille.. eiku :confused: )

Mä voisin kans keittää kahvia.. :D

Onneks oon yksin kotona ku kieun tän tahtiin... :

Empty by The Cranberries on Spotify

:LOL:Mun ääni menee aika korkeelle :D
 
eipä tuo sähkörööki tietenkään varsinaisesti terveyttä edistä mutta monet väittää että vähemmän vaarallista kuin tavallinen rööki

meneppä tiiä
Kyllähän siitä muutama tuhat niitä pahoja aineita pois jää.
Olen alkanut tosin miettiä että kai tossa täyttönesteessä on jotakin kakkaa oltava, mutta tästä on hyvä alottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28108708:
Heippa kaikille! :wave:
Mitäs tänne? Kamala väsy olis,eikä kahvi auta yhtään. Siivotakin pitäis jos vain sais ittensä kunnolla liikkeelle. Maanantai!
Puzipuzi:p
 
Menee hermot. Joku ihana ihminen vois nyt lahjottaa mulle uuden kattilan.. :saint:

Ku mun kattila on kohta vuodenpäivät vedelly viimisiään, enkä oo vieläkään saanu uutta tänne kotiin asti kaupasta, tai no sain yhden, aattelin, että ostan tollasen halvan ja paskahan se oli, enkä oo suostunu käyttää sitä ku kerran :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28108675:
Ainakin moninkertaisesti vähemmän haitallisia aineita siinä, kuin tavallisessa tupakassa ja ehkä se, ettei niissä oo tervaa, eikä sitte joudu toiset passiivisen tupakoinnin alaisiksi...

Mullakin toi sähkörööki tuolla olis, mutta en oo vaan saanu aikaseksi sitä ottaa käyttöön mitenkää vakituisesti...
Yllätyin kyllä positiivisesti tosta sähäristä. Ei tee enään normitupakkia yhtään mieli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28108789:
Menee hermot. Joku ihana ihminen vois nyt lahjottaa mulle uuden kattilan.. :saint:

Ku mun kattila on kohta vuodenpäivät vedelly viimisiään, enkä oo vieläkään saanu uutta tänne kotiin asti kaupasta, tai no sain yhden, aattelin, että ostan tollasen halvan ja paskahan se oli, enkä oo suostunu käyttää sitä ku kerran :D
siis miten kattila voi loppua, eihän rosteri voi mennä miksikään
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28108789:
Menee hermot. Joku ihana ihminen vois nyt lahjottaa mulle uuden kattilan.. :saint:

Ku mun kattila on kohta vuodenpäivät vedelly viimisiään, enkä oo vieläkään saanu uutta tänne kotiin asti kaupasta, tai no sain yhden, aattelin, että ostan tollasen halvan ja paskahan se oli, enkä oo suostunu käyttää sitä ku kerran :D
Mikäköhän hitto siinä on että noita keittiövälineitä on niin vaikea ostaa:mad:
Meillä olis tarvetta välillä vaihella niitä muovisia mittakulhoja yhestäki on pala reunasta haljennu:O

Jäi varmaan perinnöks isäukolta tämmönen. Kaikkea käytettiin niin kauan kunnes lahos ihan täysin, ja sittenkin yritettiin vielä tehdä kaikkensa jotta saataisiin tavara korjattua:LOL:

Anopilla kaikki keittiövälineet niin priimaa, kun kokki on. Joulun alla kyläillessään etsiskeli lettupannua meidän kaapista niin ihan suoraan tokas että voi hitto mitä paskaa sulla on toi kaappi täynnä:D
Sain anopilta joululahjaks emaloidun valurautapadan:D

Vaikka kyllähän siinä 30v vanhassa savikupposessakin paistin laitto:xmas:
 
Mikäköhän hitto siinä on että noita keittiövälineitä on niin vaikea ostaa:mad:
Meillä olis tarvetta välillä vaihella niitä muovisia mittakulhoja yhestäki on pala reunasta haljennu:O

Jäi varmaan perinnöks isäukolta tämmönen. Kaikkea käytettiin niin kauan kunnes lahos ihan täysin, ja sittenkin yritettiin vielä tehdä kaikkensa jotta saataisiin tavara korjattua:LOL:

Anopilla kaikki keittiövälineet niin priimaa, kun kokki on. Joulun alla kyläillessään etsiskeli lettupannua meidän kaapista niin ihan suoraan tokas että voi hitto mitä paskaa sulla on toi kaappi täynnä:D
Sain anopilta joululahjaks emaloidun valurautapadan:D

Vaikka kyllähän siinä 30v vanhassa savikupposessakin paistin laitto:xmas:
Mäkin oon kokki :ashamed:
Mulla on kyllä veitset priimakunnossa ja kauhistelen toisten veitsiä. Meillä on ukko saanu niin monta kertaa huutia veitsien käsittelystä, ettei uskalla mun parhaisiin veitsiin enää edes koskea :D

Toi kattilan ostaminen on vähän jäänyt, ku sellanen kattila minkä haluan, niin maksaa sen n. 100€ ja sitte ku ollaan sellasessa kaupassa, josta niitä sais, niin on aina ollu muutenkin niin paljon isompia ostoksia, ettei raaski sitä kattilaa enää siihen ostoskärryyn nostaa. Ehkä ens kerralla sitte :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä