Olen ollut lasten hyväksikäyttäjän kanssa naimisissa.

• Viestiketjun aloittaja "anonyymi"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Hyi Helvetti. 6 raskasta vuotta olen lapsuudestani joutunut elämään noin. Isäpuoli tappoi itsensä kun olin 11v. Ei vissii kyenny elää itsensä kanssa. On se välillä ollu työn takana itselläkin. Mutta että elää vapaaehtoisesti sellaisen henkilön kanssa :O ja nyt jokainen varmaa tajuaa et ei puhuta mistää pikkareiden vilahtamisesta hameenhelman alta vanhemman sukulaismiehen silmiin.

"vieras"
[QUOTE="anonyymi";28108465]Ex on jo vuosia sitten kuollut ja se syntymätön lapsikin on jo kohta 18v eli niistä jo kauan aikaa.[/QUOTE]

Tuohon sinun lapseesiko ei sitten koskenut?
vai oliko lapsi väärää sukupuolta, ja siksi säästyi hyväksikäytöltä?!
Mitkä oli miehen motiivit tehdä uusi lapsi sinun kanssasi, kentien uuden uhrin tekeminen? Etkö miettinyt näitä asioita lainkaan?

"anonyymi"
[QUOTE="Vieras";28108483]Hyi Helvetti. 6 raskasta vuotta olen lapsuudestani joutunut elämään noin. Isäpuoli tappoi itsensä kun olin 11v. Ei vissii kyenny elää itsensä kanssa. On se välillä ollu työn takana itselläkin. Mutta että elää vapaaehtoisesti sellaisen henkilön kanssa :O ja nyt jokainen varmaa tajuaa et ei puhuta mistää pikkareiden vilahtamisesta hameenhelman alta vanhemman sukulaismiehen silmiin.[/QUOTE]

No ei se nyt niin vapaaehtoista ollut se eläminen yhdessä jos olisin tiennyt asiat enemmin olisin toiminut toisin.

"anonyymi"
[QUOTE="vieras";28108493]Tuohon sinun lapseesiko ei sitten koskenut?
vai oliko lapsi väärää sukupuolta, ja siksi säästyi hyväksikäytöltä?!
Mitkä oli miehen motiivit tehdä uusi lapsi sinun kanssasi, kentien uuden uhrin tekeminen? Etkö miettinyt näitä asioita lainkaan?[/QUOTE]

Ei koskenut,neliraajahalvaantui niin eipä se itse pystynyt edes syömään yms.En miettinyt tuollaisia asioita lainkaan nyt mietin kerronko tälle kohta 18v totuuden isästään vai en.

[QUOTE="vieras";28108377]Puolustelematta yhtään suomessa katsotaan kaikki alle 16v. lapsiksi ja jos vaikka 17v.poika fiilailee paria viikkoa vaille 16v. tytön kanssa niin silloinhan se on oikeudessa samalla viivalla kuin 45v. mies olisi 8 vuotiasta rykinyt.[/QUOTE]

No ei todellakaan ole samalla viivalla, eikä toi ensimmäiseksi mainitsemasi tapaus ikinä menisi edes syyteharkintaan saakka, saati oikeuteen. :D

Valoja nyt.

§
No ei todellakaan ole samalla viivalla, eikä toi ensimmäiseksi mainitsemasi tapaus ikinä menisi edes syyteharkintaan saakka, saati oikeuteen. :D

Valoja nyt.
Se on niin että alle 16 on alaikäinen ja alle 12 on lapsi. Periaatteessa 17 ei saisi olla alle 16 kanssa mutta eihän se käytännössä mene syyteharkintaan siitä syystä että vanhemmat on ne jotka tekee rikosilmoituksen jos tekevät. Sitä ei voi kukaan sivullinen tai poliisi itse tehdä. Asianomistajarikos ja asianomistajina vanhemmat. Eikä taida olla paljon sellaisia vanhempia jotka kehtaisivat tuossa 17 tapauksessa tehdä.

Yhteistyössä