G: Ammattisi?

  • Viestiketjun aloittaja täävaan
  • Ensimmäinen viesti
millanen koulutus tuohon röntgen hommaan pitää olla?
Itse kävin kolmen ja puolen vuoden koulutuksen, mutta se oli opistoaikaa. Nykyäänhän se on korkea-ammattikoulutuksella tavoiteltava kadehdittu röntgenhoitajan nimikesuojattu status. Anatolia tietäisi paremmin, hän on kouluttautunut minun jälkeeni. Taitaa se yhä kolme ja puoli vuotta viedä elämästä.
 
"vieras"
Mulla on vain hotelli, ravintola ja suurtalousalan pt, nyt olis suunnitelmissa lähteä opiskelemaan jotain muuta, en vaan tarkkaan tiedä mitä ja riippuu vähän millaset mahikset on. Sisustusalaa haluaisin opiskella mutta se ei tällä paikkakunnalla ole mahdollista ja lasten takia en voi muualle lähteä.

Sitten olis vaihtoehtoina lähihoitaja, leipuri/kondiittori, suurtalouskokki jne.

Joku mulla vaan klikkaa siinä et hakisin yhteishaussa amikseen nuorten sekaan, olen 32v.
 
Minni-hiiri harmaana
[QUOTE="anu";28108417]Et ole ainoa itse olen 40v eikä mullakaan ole ammattia eikä kyllä töitäkään.[/QUOTE]
Minä olen hoitanut lapsenlastani pari vuotta, mutta en laske sitä työksi :)
 
lucifer
[QUOTE="vieras";28108532]Jos puhutaan Anatoliasta niin en menisi kuvauttamaan itseäni hänelle.[/QUOTE]lukiko jossain että kysyin kyseisesssä ammatissa olevia vai lukiko että kysyin kouluttautumisesta kyseiseen ammattiin?
 

Yhteistyössä