öitä =)Kiraffi laittaa ny koneen pois ja valtaa koko sängyn. Hyvää yötä kaikille, heippa ja :kiss:
luulenpa että mä saan kuunnella taas jossain vaiheessa kuorsausta :headwall:
öitä =)Kiraffi laittaa ny koneen pois ja valtaa koko sängyn. Hyvää yötä kaikille, heippa ja :kiss:
hyvää yötä :kiss:Hyvää yötä muruset :kiss:
Mä lähen nukkumaan. Ensin kuitenki veljeskunnan pariin
kiva juttuHuomenta kaikille :wave:
Pp.n kanssa nukuttiin kahdeksaan asti :heart: Ja makoiltiin melkein puoli tuntia sängyssä ja leikittiin, hih. Tämmösiä rauhallisia aamua sais olla useemminki.
Purkaa pihalle pahimmat energiat.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28103780:Tarviskoha heittää ulkovaatteet päälle ja lähtiä pihalle? Tuntuu olevan vähän liikaa taas virtaa kinttaissa
Jeps... Kerranki ku muksut on nätisti ja tekee palapelejä, nii mulla on liikaa virtaa.. Outoa, mikälie hetkellinen mielentilahäiriö...Purkaa pihalle pahimmat energiat.
Tottakai muistan..sor sor sormileikki alkaa :xmas:
Sor-sor-sormileikki alkaa! | El
tunnusmusiikki
Sor-sor-sormileikki alkaa! | El
peukaloleikki
muistatteko?
Yleinen masistila vain.. Kaipa tää tästä joskus taas menee ohi.. Olen hiukan yksinäinen vaan :ashamed:huomenta:flower:
mikäs metukalla?
Tule mun seuraksi siivoamaan. :saint:Yleinen masistila vain.. Kaipa tää tästä joskus taas menee ohi.. Olen hiukan yksinäinen vaan :ashamed:
ans mä arvaan, et aio paljastaa vanhaa ainakaan viikkoonPäätin vaihtaa nikkiä.
Yleinen masistila vain.. Kaipa tää tästä joskus taas menee ohi.. Olen hiukan yksinäinen vaan :ashamed:
Päätin vaihtaa nikkiä.