The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kauanpa meni : /
mikä oli diagnoosi?
Ei selkeitä murtumia,eli ei todennäköisesti kuitenkaan murtunut. Mun silmään oli murtumia useissa kohdissa sanoi kyllä tuo lääkärikin että ku monesti vielä tuon ikäsillä ( täyttää 11 kesällä) olis vielä jotain kasvulevyjä et sen takia kuvat näyttäisivät murtumia. Alku viikosta uudelleen jos ei oo yhtään helpottanu,niin katotaan uutta röntgenit ja sit kirulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28103352:
Ei selkeitä murtumia,eli ei todennäköisesti kuitenkaan murtunut. Mun silmään oli murtumia useissa kohdissa sanoi kyllä tuo lääkärikin että ku monesti vielä tuon ikäsillä ( täyttää 11 kesällä) olis vielä jotain kasvulevyjä et sen takia kuvat näyttäisivät murtumia. Alku viikosta uudelleen jos ei oo yhtään helpottanu,niin katotaan uutta röntgenit ja sit kirulle.
toivotaan ettei olisi murtumia ja lähtisi paranemaan
 
Mun keskimmäinen kipuili tänään oikeeta kylkeensä :( Kipu tuli piikkeinä ja toinen huusi kivusta. Tuli nii paha mieli toisen puolesta. Tutkittaessa päälle päin ei näkyny mittää. Aristi painattaessa. Mikä lie. Tilannetta seuraillen.
 
toivotaan ettei olisi murtumia ja lähtisi paranemaan
Niinpä. Turvotusta on kyl pojan kintussa kivasti,lastaa ei meinannu millään saada tukevasti paikoilleen,ku ei poika pystyny varaamaan ollenkaan jalkaansa ja sit ku oli niin turvoksis sen nilkka kauttaaltaan. Ei millään saanu liikuteltua edes varpaitansa,mut syke oli kuitenkin jalassa normi,joten ei tällähetkellä mitään hätää pitäis olla.
 
Mun keskimmäinen kipuili tänään oikeeta kylkeensä :( Kipu tuli piikkeinä ja toinen huusi kivusta. Tuli nii paha mieli toisen puolesta. Tutkittaessa päälle päin ei näkyny mittää. Aristi painattaessa. Mikä lie. Tilannetta seuraillen.
:( :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28103366:
Niinpä. Turvotusta on kyl pojan kintussa kivasti,lastaa ei meinannu millään saada tukevasti paikoilleen,ku ei poika pystyny varaamaan ollenkaan jalkaansa ja sit ku oli niin turvoksis sen nilkka kauttaaltaan. Ei millään saanu liikuteltua edes varpaitansa,mut syke oli kuitenkin jalassa normi,joten ei tällähetkellä mitään hätää pitäis olla.
auts, kuulostaa pahalta :hug:
 
:( :hug:



auts, kuulostaa pahalta :hug:
Niinpä,mut olihan se sillä pyörätuolilla jo kovaa vauhtia aikansa kuluksi kruisailemassa. Kyseli vaan et saanks keulia tällä.. Raasu vaan ei meinannu millään kehdata näyttää et kipiää tulee koko ajan ku vähänkin tärähtää. Yritti piilotella itkuansa lääkärilläkin. Kyllä ädin sydäntä raasto kattoa vierestä kui kipiää tulee,ku nilkasta väännellään,hyvä ku poika pysy tuolilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28103389:
Niinpä,mut olihan se sillä pyörätuolilla jo kovaa vauhtia aikansa kuluksi kruisailemassa. Kyseli vaan et saanks keulia tällä. Raasu vaan ei meinannu millään kehdata näyttää et kipiää tulee koko ajan ku vähänkin tärähtää. Yritti piilotella itkuansa lääkärilläkin. Kyllä ädin sydäntä raasto kattoa vierestä kui kipiää tulee,ku nilkasta väännellään,hyvä ku poika pysy tuolilla.
:D

voin kuvitella että on mahtanut sattua kun nilkkaa on väännelty
reipas oli :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä