Onkohan taidepiireissä yleistä hengailla vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman seurustelusuhdetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei niin vakavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei niin vakavaa

Vieras
Mietin vaan, kun eräs mies ja nainen (teatteri) osallistuivat samoihin kemuihin yhdessä, antoivat pienet haastattelutkin ja tulivat kuvatuiksi, mutta erillään. Tekstissä ei mainittu heidän "suhdettaan" eikä sitä, että eivät haluaisi tulla kuvatuksi yhdessä (kuten eräs pariskunta, joka oikeasti seurustelee, mutta eivät halua yhteiskuvia).
Haastattelussakaan eivät maininneet toisistaan mitään.

Joo, vähän on tylsä ilta mulla kun täytyy moista ruotia :D

Voin kuvitella, että itte toimisin samoin. Mulla on molempia sukupuolia ystävinä, mutta voi ja huoh, siitä aina vedellään mitä ihmeempiä johtopäätöksiä. Joten jos olen hyvän miespuolisen ystäväni kanssa liikenteessä, niin johan epäillään, että meillä on jotain juttua. No ei ole, molemmat tahoillamme naimissa ja meidän suhteemme on ihan tasan yhtä platoninen kuin suhteeni naispuolisiin ystäviini. Mutta jotkut ei sitä usko, vaikka miten sanois. Joten en varmaan jaksais julkisuudelle antaa riepotteluaineksia, haluaisin olla kuvissa erikseen.

Voihan niillä tietty olla salasuhdekin, mistäs sen tiettä ;)

[QUOTE="vieras";28095480]Kaikki hengailu on taidepiireissä yleistä, ristiin rastiin.[/QUOTE]
niin ja eiks niistä suhteista just voi vetää johtopäätöksiä silloin kun ollaan saman sukupuolen kanssa liikkeellä.

Yhteistyössä