Sanoisitteko tarhassa: poikaa kahtena päivänä satutettu

• Viestiketjun aloittaja Anna K.
  • Ensimmäinen viesti
Mun pointti on se että ap:llä on lapsi joka on vuoden ajan säännöllisesti purrut ja läpsinyt toisia ja nyt kun tuleekin takaisin niin halutaan selkeyttä asioihin ja kauhistellaan.
Käsitin tuosta alusta, että asian kanssa on tehty paljon työtä niin kotona, kuin pk:ssakin. Joten kyllä, mun mielestäni ap on ihan yhtä oikeutettu älähtämään kuin kuka tahansa muukin.

"Maarit"
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;28081655:
Käsitin tuosta alusta, että asian kanssa on tehty paljon työtä niin kotona, kuin pk:ssakin. Joten kyllä, mun mielestäni ap on ihan yhtä oikeutettu älähtämään kuin kuka tahansa muukin.
sain minäkin; eli peesi ja komppi.

"Rrrr"
Käsittäisin aloituksesta että käytöksen korjaamiseksi on tehty töitä niin kotona kuin päikyssäkin. Siltä pohjalta voi hyvin ottaa asian puheeksi. Ovatko hoitajatkaan ehtineet huomata tapauksia. Sitten se työskentely pääsisi alkamaan uuden lapsen kohdalla.

"Vieras"
Jotenkin minua ihmetyttää koko keskusteasetelma. Miksi sinun pitää ottaa puheeksi lapsesi saamat vammat? Kyllähän ne päiväkodin tapahtumat pitää tulla tietoon päiväkodin henkilökunnalta kotiin päin ja ne keskustellaan siinä tilanteessa. Ei niin päin että lapsi kertoo kotona ruhjeistaan ja sitten vasta kysellään päiväkodista.

hphm
Kyllähän eläintarhoissakin tulee lähikontakteja miksei siis ihmistarhoissakin. ihan hirveitä mestoja. harjoittelijana näin sitä touhua tarpeeksi. Lapset ahdistuksissaan purevat ja raapivat toisiaan.

"kuluttaja"
[QUOTE="vieras";28081362]Meillä aikoinaan lapsella kaks kertaa puremajäljet käsivarressa; toisella kertaa sanoin ja sanoin myöskin, että jos kolmas kerta tulee, niin puutun itse asiaan. Kyseisen lapsen isä oli tokassu vaan, että " jaa", kun tädit olivat sanoneet toisella kertaa, että pureskelee. Olkoonkin poikia, ei ole sopivaa käytöstä.[/QUOTE]

no mitä siihen olis pitänyt sanoa? kerro mullekkin kun en tiedä.

kato kun mitä ikinä sanookin niin tehtyä ei saa tekemättömäksi!

Yhteistyössä