vauvan ripulikuvat facebookissa

  • Viestiketjun aloittaja "Nuutti"
  • Ensimmäinen viesti
"Nuutti"
Yksi tuttu laittoi lapsensa kuvan nettiin. Kuvan jossa vauvalla pursusi vaipoista kakkaa ja paljon. Äidin mielestä tämä räjähdyksen omainen vahinko oli facebookissa julkaisemisen arvoinen.

Just hitto mikä daiju. Laittaisitteko itse. En tajua miten järki ei voi leikkaa.
 
Professional Griefer
:LOL:

Hidettäisin tollasen ihmisen päivitykset siltä istumalta. Poistaisin kavereista, jos olisi vain joku tuttu..

Ja en todellakaan laittaisi. En usko, että laittaisin yhtään kuvia lapsestani. Paitsi mun karvalapsista :3
 
k,jfvc
Kyl mua varmaan naurattaisi. Ärsyttää ehkä enemmän ne ''täydelliset äidit'' jotka tuputtaa vaan sitä idylliään. Ei kyl naurattaisi enää esim. 6-vuotiaan ripulikuvat.
 
yhugthjugt
varmaan sama joka blogiinsa postasi kuvan kun lapsi oli ottanut paskavaipan pinniksessä pois ja se paska oli levinnyt joka suuntaan.

Miten jollain edes tulee mieleen ottaa kuvaa paskavaipoista ja levinneistä paskoista?
Mulla kehitysvammainen lapsi joka sotkee kakalla jos sattuu punkemaan sen housuun ennenkuin itse herään. Ei tule mieleen kuvata eikä muutenkaan herätä kauheesti huumorintunnetta minussa.
 
just joo
Mun mielestä on todella törkeetä. Jo sen vauvankin kannalta. Oiskohan tuosta kuvan laittajasta kiva jos sen lapsi laittas sitten kuvan facebookiin tai vaikka johonkin ilmotustaululle kun se vanhuksena on paskonut housuihinsa.
 
just joo
Mun mielestä on todella törkeetä. Jo sen vauvankin kannalta. Oiskohan tuosta kuvan laittajasta kiva jos sen lapsi laittas sitten kuvan facebookiin tai vaikka johonkin ilmotustaululle kun se vanhuksena on paskonut housuihinsa.
Siis se kuvan laittaja vanhuksena. En osaa kirjoittaa ymmärrettävästi... Mutta jokatapauksessa on törkeää laittaa kenenkään paskakuvia mihinkään kaikkien nähtäville.
 
"noh"
Kyl mua varmaan naurattaisi. Ärsyttää ehkä enemmän ne ''täydelliset äidit'' jotka tuputtaa vaan sitä idylliään. Ei kyl naurattaisi enää esim. 6-vuotiaan ripulikuvat.
Mun mielestä ei edes ole kyse siitä että tuputetaan vaan idylliä, vaan ei ole oikein sitä lasta kohtaan jakaa hänestä tuollaisia noin intiimejä kuvia. Jokainen voi omista paskatuotoksistaan jakaa materiaalia ja infoa niin paljon kuin lystää, muiden ei.
 

Yhteistyössä