lyhyesti ja ytimekkäästiTalvi on perseesta!
Ihminen on trooppinen laji!
lyhyesti ja ytimekkäästiTalvi on perseesta!
Ihminen on trooppinen laji!
Äläkä tuppukylään joka on peltojen ympäröimänä, ajavat sontaa pellolle niin sama mistä suunnasta tuulee niin aina haisee..älä muuta sitten saarelle, tuulee aina.
nimim terveisiä p*rsestä.
Tämmönen vois olla vaik 9kk vuodesta, ja sit 3kk semmoinen raikas syyssää. Ei äärilämpötiloja mulle kiitos .mutta ei kiitos mitään päälle 20 asteen pakkasia ainakaan pitkää jaksoa
-15 kanssa kurja jos tuuli käy
kesälläkin sellainen +23 astetta ja puolipilvinen tuuleton ilma hyvä
Mun mielestä lämpömittarin ei tarvii nousta 25 astetta ylemmäs.Eipa niin, jos talvellakin on sellaiset +30 lampoa ja aurinko paistaa, satunnainen ukkoskuurokin sallitaan.
saarella olisi tylsää, toki riippuen seurastaälä muuta sitten saarelle, tuulee aina.
nimim terveisiä p*rsestä.
Sitten jaisi minulla ikkunat pesematta... alle 28 asteen en edes aloita, jaatyvat sormet.Mun mielestä lämpömittarin ei tarvii nousta 25 astetta ylemmäs.
paska haisee ja banjot soiÄläkä tuppukylään joka on peltojen ympäröimänä, ajavat sontaa pellolle niin sama mistä suunnasta tuulee niin aina haisee..
Sitten jaisi minulla ikkunat pesematta... alle 28 asteen en edes aloita, jaatyvat sormet.
kesälläkin oli tuskasta kun joskus oli jotain +30 ja niin kostea ilma ettäMun mielestä lämpömittarin ei tarvii nousta 25 astetta ylemmäs.
Lapsityövoimaa käytät tietenkin. Tähän tapaan:Sitten jaisi minulla ikkunat pesematta... alle 28 asteen en edes aloita, jaatyvat sormet.
joo ei jaksa naurattaa enää, täällä on hei 3 bussipysäkkiäkin!!saarella olisi tylsää, toki riippuen seurasta
käydä tietysti voisi
veneellä soutaa ja sitä rataa
tai mennä moottoriveneellä
Edellinen kesä oli kyllä harvinaisen perseestä kun sato koko ajan vettä. Mun auringonkukatkin mätäni pystyyn kun saivat niin paljon märkää :'(kesälläkin oli tuskasta kun joskus oli jotain +30 ja niin kostea ilma että
tosin vettäkin taisi sadella liikaa
Mää en oo pessy ikkunoita vuosiin... Aina on sormet jäässä tai vaihtoehtoisesti tulee liikaa hikiSitten jaisi minulla ikkunat pesematta... alle 28 asteen en edes aloita, jaatyvat sormet.
pp innoissaanLapsityövoimaa käytät tietenkin. Tähän tapaan:
PP:kö se siinä imureeraa :heart:
Mää lähtisin varmaan irkkulandiaan.joo ei jaksa naurattaa enää, täällä on hei 3 bussipysäkkiäkin!!
kertokapaa mitäs lähtisin opiskelemaan, olisi joskus kivaa lähteä töihin ja muuttaa ulkomaille. kun oon 40v mulla on aikuiset lapset ja heihei suomi, jos vaan voi.
Kyllä vain! Toivon että se on esim kymmenen vuoden päästä yhtä innokkaasti auttamassa..PP:kö se siinä imureeraa :heart:
Eihän niitä kannatte pestä, sanoo vain sukulaisille että on uv-tummennukset kun ihmettelevät miksei olohuoneen ikkunasta näe läpitteSitten jaisi minulla ikkunat pesematta... alle 28 asteen en edes aloita, jaatyvat sormet.
Dream on, sisterKyllä vain! Toivon että se on esim kymmenen vuoden päästä yhtä innokkaasti auttamassa..
ärsyttävää puuhaa muutenkin mutta kuitenkin tulee tehtyä kerran tai kaksi vuodessaMää en oo pessy ikkunoita vuosiin... Aina on sormet jäässä tai vaihtoehtoisesti tulee liikaa hiki
Mää lähtisin varmaan pattayan strippiluoliin sukelteleen.
Mää oon ratkaissu asian niin, että sälekaihtimet on aina kiinni. Aina. Kaverit kiusaa et pääsisin halvemmalla kun muuttasin kellariasuntoon, kun en näytä luonnonvaloa kaipaavanärsyttävää puuhaa muutenkin mutta kuitenkin tulee tehtyä kerran tai kaksi vuodessa
melkeinpä vain kerran keväisin
jos joku mielenhäiriö tulee niin sitten vielä syksyllä mutta eihän ne liat pimeällä näy
tai sitten pesee vain sisäpuolelta