Nyt kun ollaan aiheen äärellä, missäs myyttisen pihtarin kuvat
Ei ei, nuoremmat ja kauniimmat olkoon kuvissa :heart:Näytä esimerkkiä
Kahvia en kyllä pihtaa *ojentaa kupillisen*
Nyt kun ollaan aiheen äärellä, missäs myyttisen pihtarin kuvat
Ei ei, nuoremmat ja kauniimmat olkoon kuvissa :heart:Näytä esimerkkiä
Kahvia en kyllä pihtaa *ojentaa kupillisen*
:stick: pihtari!Ei ei, nuoremmat ja kauniimmat olkoon kuvissa :heart:
Luonnon tilassa syö vaan banaaniamun pitäs lähtee sheivailee...ei jaksais|O jos olis vaan apina
Luulen että täällä ketjussa on muutama herrasmies- ja herrasnainen joka tulee auttamaan sua sheivailussamun pitäs lähtee sheivailee...ei jaksais|O jos olis vaan apina
jopas on nuori kaunis nainen kuvassaKauheen tyylikkäät vaatteet mulla tossa, enää kehtais tollasessa paidassa liikkua
Aijaa.com - 11794525
No commentsIltaa! :kiss:
mä etsin mun kadonnutta tuhmuuttani...ei oo siellä näkynyt?
oliko tuo sitä napapaita aikaaKauheen tyylikkäät vaatteet mulla tossa, enää kehtais tollasessa paidassa liikkua
Sanoo hän:stick: pihtari!
Se on aivan vaan teidän omaksi parhaaksenne :kiss::stick: pihtari!
en oikeen tykkää banaanistaLuonnon tilassa syö vaan banaania
Nuoret ja kauniit voivat vippailla useampia kuvia. Mä en ole enää niin nuori ja kaunis. Tai sit laittaa kuvan missä naama ei näy.Ei ei, nuoremmat ja kauniimmat olkoon kuvissa :heart:
Aaaah, SoAD :heart:
Siis tää oli sen kunniaks että sain kauluspaidan silittämällä pahempaan ryppyyn ja sit tää on tälle päivälle sopiva biisi!"
System Of A Down - Psycho - YouTube
ai niinko ketä...eihän täällä ole herrasmiehiä saatikka herrasnaisiaLuulen että täällä ketjussa on muutama herrasmies- ja herrasnainen joka tulee auttamaan sua sheivailussa
Qui varte?Ny mä tunnen itteni outsideriksi..
mä ostin kesällä epilaattorin mutta en ole vielä uskaltanut kokeillamun pitäs lähtee sheivailee...ei jaksais|O jos olis vaan apina
Ai joku muuki tykkää! :heart:Aaaah, SoAD :heart:
Sellaiseen pakastebroileri-efektiin paasee, jos on kuiva ja herkka iho... Ja ihokarvat kasvavat sisaan. : / Ei jarin viehkeaa...mä ostin kesällä epilaattorin mutta en ole vielä uskaltanut kokeilla
nyt olisi hyvä aika siihen kun ei ole paljaita sääriä kuten kesällä
jos vaikka jalat punoittaisivat
Siis tää oli sen kunniaks että sain kauluspaidan silittämällä pahempaan ryppyyn ja sit tää on tälle päivälle sopiva biisi!"
System Of A Down - Psycho - YouTube
KYLPA!Ai joku muuki tykkää! :heart:
grr.. :vampire:Ny mä tunnen itteni outsideriksi..
äppäp , rumia ei näytellä julkisestiSanoo hän