voisin pitää kotipaitana tai yöllä mutta muuten ei minun makuun lähinnä tuo kuva häiritsee mut väristä tykkään.
voisin pitää kotipaitana tai yöllä mutta muuten ei minun makuun lähinnä tuo kuva häiritsee mut väristä tykkään.
Meinaatko että on noussut päähän vai? Ei oo ainakaan vielä, siinä nousemisessa kestää niin kauan...
Tosta on kyllä vähän vaikee päätellä. Jos laittasit "ennen" -kuvan kans? Siis ennen ku laitoit paidan päälle.
Mää rakastan tollaisa rumia kuvia. Mulla on yks kangaslaukku joka on taatusti maailman rumin, ompelin sen kirppikseltä ostamastani minihameesta Voisinkin mennä kaiveleen sen vaatehuoneesta ja ottaa kuvan.voisin pitää kotipaitana tai yöllä mutta muuten ei minun makuun lähinnä tuo kuva häiritsee mut väristä tykkään.
hihih, suloinen kassi
Ilimoja pielly.
Pierase rohkeesti vain.Ilimoja pielly.
Musta taas kuva on kiva mut en tykkää keltaisesta. Jonkun muun värisellä pohjalla ni mikäpä nottei.voisin pitää kotipaitana tai yöllä mutta muuten ei minun makuun lähinnä tuo kuva häiritsee mut väristä tykkään.
no enpä tähän hätään muista nähneeni
Joka pierua piättellöö sillon muutaki salattavvaa?Pierase rohkeesti vain.
:hug: iha tällee hiivin ketjuu salaa piipahtaanIlimoja pielly.
:kiss:HUHHUH olipa aikamoinen päivä... Vielä pitäis essu pestä ja paidat silittää.. Poltankohan ne... :O
ei me sua nähdä....oo rauhassa vaan:hug: iha tällee hiivin ketjuu salaa piipahtaan
Hoo, eikö sun pitäny olla nukkumassa? Huijaaja-puijaaja!:hug: iha tällee hiivin ketjuu salaa piipahtaan
Luultavasti. Nakkaa suoraan takkaan vain niin ei tarvii palokuntaa soitella :saint:HUHHUH olipa aikamoinen päivä... Vielä pitäis essu pestä ja paidat silittää.. Poltankohan ne... :O
Pierase rohkeesti vain.
:heart:Hoo, eikö sun pitäny olla nukkumassa? Huijaaja-puijaaja!
:kiss:
Paljasta siis salaisuutesi meille :saint:Joka pierua piättellöö sillon muutaki salattavvaa?
se video on pelottava,itekin sen linkannu tänne joskus.
Ei mun tarvi ku en oo piättänyPaljasta siis salaisuutesi meille :saint: