Jätetään muksut sun miehelle ja mun vaimolle ja mennään yhdessä juomaanHöh, pitäis muuttaa sun viereen ni vois lykätä muksut sulle hoitoo
Jätetään muksut sun miehelle ja mun vaimolle ja mennään yhdessä juomaanHöh, pitäis muuttaa sun viereen ni vois lykätä muksut sulle hoitoo
Jätetään muksut sun miehelle ja mun vaimolle ja mennään yhdessä juomaan
Loistava idea!Jätetään muksut sun miehelle ja mun vaimolle ja mennään yhdessä juomaan
mä voisin alkaa tohon siveydensipulihommaan :saint:
Sitä siveyttä saisi sitten etsiä kerros kerrokselta aika kauan.mä voisin alkaa tohon siveydensipulihommaan :saint:
ala mun kanssa sittenmä voisin alkaa tohon siveydensipulihommaan :saint:
:O Jos sen teet niin tulee piiskaa.mä voisin alkaa tohon siveydensipulihommaan :saint:
pesukonekin jo pesi pyykit ja laitoin kuivuun
tosin haju niissä oli raikas kun luukku oli ollut auki mitta laitoin silti vielä pyöriin
jos joisi toisen mukillisen kahvia
olisko pitänyt laittaa vaan linkit
joo, kyllä mä voin alkaa suaala mun kanssa sitten
mäkin olisin uskottavampi kuin sinämiten musta tuntuu että mun eheytymistä ei oteta vakavasti?
varmistan että muistithan nyt mistä tässä oli kyse :stick:joo, kyllä mä voin alkaa sua
tuskin tarvit:O Jos sen teet niin tulee piiskaa.
Jopa musta uskois ennemmin.mäkin olisin uskottavampi kuin sinä
Taas sitä mennään yks sekunti sitä kestikinjoo, kyllä mä voin alkaa sua
Jostain kumman syystä
Heti kun mä rupesin etsii mun kadonnutta tuhmuutta ni sä rupeet pakittaa, ei se nyt ihan niinkään mene:kieh:mä voisin alkaa tohon siveydensipulihommaan :saint:
tuli niin hyvä tarjous että oli pakko tarkistaa kantaavarmistan että muistithan nyt mistä tässä oli kyse :stick:
Jopa musta uskois ennemmin.
täytyy vain olla ko.... pitää pintansatuli niin hyvä tarjous että oli pakko tarkistaa kantaa
Nähdään :kiss:nyttotnhjhn3ngj3hnh etin syömistä ja meen tekeen jotain kivaa... eli varmaan nukkumaan
kohta jo nukkuun :Onyttotnhjhn3ngj3hnh etin syömistä ja meen tekeen jotain kivaa... eli varmaan nukkumaan