The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heipä hei kaikille. Mp yllätti, se nousi pp.n kanssa aamulla ja anto mun nukkua pitkään, vaikka vasta joku aika sitten kehui ettei heräile muksun kanssa enää ollenkaan. MUtta nyt sillä on la-su-ma vapaata ilman aikasta herätystä niin hän ystävällisesti "uhrasi" yhden vapaa-aamuistaan heräämällä.

Nyt tarttis heittää vaatteet päälle ja lähteä naapurikuntaan kaverin kirppiksen avajaisiin :) Saas nähä miten hermoja kiristävä reissu on kun mä haluan ajaa, ja mp on ihan hirveä kyyditettävä (nillitys alkoi jo nyt vaikka ei olla päästy edes lähtemään).

Palataan myöhemmin, luultavasti nousee savu korvista kun saavun takas tänne
:D

koita ottaa rauhallisesti

onneksi mun autonajotyyliin ei puututa mutta eihän siihen voikaan kun on niin hyvä :D

Aries 78
Heipä hei kaikille. Mp yllätti, se nousi pp.n kanssa aamulla ja anto mun nukkua pitkään, vaikka vasta joku aika sitten kehui ettei heräile muksun kanssa enää ollenkaan. MUtta nyt sillä on la-su-ma vapaata ilman aikasta herätystä niin hän ystävällisesti "uhrasi" yhden vapaa-aamuistaan heräämällä.

Nyt tarttis heittää vaatteet päälle ja lähteä naapurikuntaan kaverin kirppiksen avajaisiin :) Saas nähä miten hermoja kiristävä reissu on kun mä haluan ajaa, ja mp on ihan hirveä kyyditettävä (nillitys alkoi jo nyt vaikka ei olla päästy edes lähtemään).

Palataan myöhemmin, luultavasti nousee savu korvista kun saavun takas tänne :D

Mie olen poikien kanssa kiertänyt noita kirppiksiä että jos löytyis technic legoja, mutta niitä ei oikein taho löytyä. Joitain persupalikoita on pikkupusseissa, mutta niitä meilläkin on riittävästi :)

täytyis varmaan tyhjentää taas kuitteja rahapussista kun on niin paksu :D

ja mennä laittaan pyykit kuivuun ettei taas unohdu :D
Mikä siinä onki et lompakko ei oo ikinä seteleistä paksu :snotty:

Eipä sillä, laitoin semmosen söpön Hello Kitty -lompakon tuossa taannoin ni loppui kuittien säilyttely, ku se on niin pieni. Lapsilla ei kait oo kauheesti rahaa/kortteja.

• Tykkää
Reactions: famipala
Mikä siinä onki et lompakko ei oo ikinä seteleistä paksu :snotty:

Eipä sillä, laitoin semmosen söpön Hello Kitty -lompakon tuossa taannoin ni loppui kuittien säilyttely, ku se on niin pieni. Lapsilla ei kait oo kauheesti rahaa/kortteja.
niinpä

ja kai sekin jos kortilla maksaa niin ei ole kauheasti rahaa pussissa ja kuitteja ehkä säilyttää hetken aikaa

IhanaValo
Kieleen koskee..oon varmaan purassu sitä unissani tai jotain..: /
Ei huvittais mikään, herkututtaa vaan eikä meil oo mitään hyvää. Toisaalta hyvä vaan, on tullu lähiaikoina syötyä liikaakin..

kahvikirahvi
:D

koita ottaa rauhallisesti

onneksi mun autonajotyyliin ei puututa mutta eihän siihen voikaan kun on niin hyvä :D
En määkään huono kuski oo, mp.n neuvot on sellasia tyyliin että;
ajetaan motarilla, ohitan rekkaa, pistän vilkun päälle hyvissä ajoin näyttääkseni että kohta aion vaihtaa kaistaa takaisin. Mp alkaa kauhistella että aionko ajaa sitä rekkaa päin kun pistin liian aikasin vilkun päälle, kun vilkkua ei kuulemma saa laittaa kun vasta sillä sekunnilla kun lähtee kääntymään.

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Ostin muuten kirppikseltä yhden miikkaripaidan :D Makso 6 tai 7 euroa, reiätön ja tahraton, eikä väritkään ollu juurikaan haalistunu. Ajattelin tehdä tieteellisen kokeen ja laittaa sen sypyihin myyntiin jos mut hyväksytään sinne ryhmään :D
Paljonkohan siitä kehtais pyytää?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä