[QUOTE="FreezeCat";28063744]Kiitos
....mä niin arvasin, että saan pakarani pinkeiksi ja veret kiertämään
! Fami - oot ihqu :heart:!
Mäkin oon aika useesti unohtanut ottaa pyykit pois, kun oon ne aamulla aikaseen koneeseen laittanit...sitten illansuussa ihmettelen, että mitä hittoja - kuin voi olla koneessa pyykkiä??? Jotain toimintahäiriöö vissiin päänupissa, vanhaksi kun en vielä rupia
...
Mun pitäs saada tässä aikaiseksi semmonen hurmostila, kun meen jatkamaan tuota rakkaan esikoisemme huoneen raivaamista...miten voi yksi natiainen saada kuorrutetuksi koko hiien lattiapinta- alan nuilla legoillansa?!?! Ihanaahan se on, että niiden kanssa viihtyy, mä tykkään kyllä kaikille suositella legoja kun ne on todella kehittäviä ja niin monipuolisia ja auttavaisia ei yksistään hienomotoriikassa vaan myös matamaattisessa ajattelussa ja logiikassa..puhumattakaanm m,ieleikuvituksen kehittymisestä jajajaja... Mutta. Ne legopalikkalaivueet :kieh:...kun niihin ei mukamas sais koske, kun silloin menee "kaikki aivan sekaisin ja sitten pitää kaikki taas aloittaa alusta vaan sen takjia, että pitäs muka siivota. Ei elämä ole siivoamista!"...
- näin sain eilettäin jo etukäteen sunnuntaisaarnan, kun hiukan väännettiin asioista pojan kanssa!
Jotain vain tarttis tehrä, että jotenkin pääsis sinne siivoileen eli hurauttaan imurin kanssa. Kyllä toi poika muutoin pitää sen kuosissaan mutta noi legot nyt ovat vain niin koskemattomuus asemassa.
Ja muuten - on mennyt imurointi tässä torpassa mahdottomuuksiinsa. meijen tyttö on ruvennu pelkäämään sitä ihan tosissaan
. Ja ihan puitten takaa tullut tämä pelko, kun ottaa huomioon että aiemmin on aina kiivennyt imurin päälle nauttimaan vapaamatkustelusta
...nyt sitten parkuu hädissään ja hysteerisenä..eli meillä imuroidaan silloin kun mieskin on kotona tai jos oon muutoin jotenkin onnistunut saamaan jonnekin muksut siksi ajaksi... Eikä onnistu se, että tyttö olsii imuroinnin ajan toisessa huoneessa, hän panikoi sitten sen imurin mahdollista tulemista juuri siihen huoneeseen
. No, täytyy antaa aikaa ja siimaa pienelle, ymmärtää kuitenkin hyvin, että siivoamisessa imuri on apuna ja itekin on imurointia kokeillut - ennen kuin aloitti tuon pelkäämisen...eli joku vaihe menossa. Aina sitä vain yllättyy...[/QUOTE]
:heart:
oli tämmöistä tekstiä
ja tämmöistä : /
nuo legoasiat on niin tuttuja kun niitä rakennellaan ja levitellään eikä saisi koskea tai siirtää, pitäis olla legohuone
toivottavasti tuo pelko menisi ohi imuria kohtaan, onko tyttö minkä ikäinen?