Mulle käy molemmat. Haittaakse?mä mielummin ihan mieste kans,yksitellen en ryhmässä mä tykkään miehistä
haittakse?
Mulle käy molemmat. Haittaakse?mä mielummin ihan mieste kans,yksitellen en ryhmässä mä tykkään miehistä
haittakse?
Emmä millää pahalla :hug: :kiss:Voi hemmetti teidän kanssa
ei mua haittaaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28062214:Mulle käy molemmat. Haittaakse?
Ja minä naisissa!..mut mä pidättäydyn miehissä:heart:
Jos ne vaihtais paikkaa aina välillä, et toinenkin pääsis sovittaan?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28062191:Siitä portsarista olis varmasti paljon hyötyä... Toki pitäis varmaan ihmiset loitolla jos seisoskelis siinä ovansuussa..
Ainiin.... laiton sulle muuten yv:tä..................KK:n mainitsemalla portsarilla päästään siitäkin.
Joten nyt on portsarinkin paikka avoinna, kiinnostuneita?
Se oli vain sellainen yleisluontoinen observaatio :saint:mä mielummin ihan mieste kans,yksitellen en ryhmässä mä tykkään miehistä
haittakse?
:kiss:Ja minä naisissa!
Ihan rauhassa, en estele Eikä mua haittaaei mua haittaa
..mut mä pidättäydyn miehissä:heart:
Nii, sekin kyllä.. En tullu ajatelluksikaan tuota vaihtista ollenkaan... Tarvii kysyy Lillukalta, mitä mieltä se on... Vai tuleeko ajettua miehet pois kokonaan?Jos ne vaihtais paikkaa aina välillä, et toinenkin pääsis sovittaan?
Ja minä en viitsi nirsoilla.Ja minä naisissa!
tiietään tiietään mutta kunhan totesin että minä pidättäydyn niissä miehissä. kukin tyylillään ja tavallaanSe oli vain sellainen yleisluontoinen observaatio :saint:
Ei ei.. miehiä tarvitaan aina.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28062257:Nii, sekin kyllä.. En tullu ajatelluksikaan tuota vaihtista ollenkaan... Tarvii kysyy Lillukalta, mitä mieltä se on... Vai tuleeko ajettua miehet pois kokonaan?
No jos koneella ei jaksa olla. :hug:Oisko tylsä ja lähtis nukkuu tätä pääkipuu pois,otin jo tapsuu lisääkin muta ei mitään vaikutusta
Siks mä susta tykkäänki :heart:Ja minä en viitsi nirsoilla.
TottaEi ei.. miehiä tarvitaan aina.
ai kamalaPieni välikevennys
Kyllä ilmankin on kivaaEi ei.. miehiä tarvitaan aina.
kai sitä jaksais mutta ei tää ruudun tuijotus oikeen auta asiaa...ei vaan malttas millään mennä enkä oo tottunut näin aikaseen menee nukkumaan.No jos koneella ei jaksa olla. :hug:
Mulle käy molemmat. Haittaakse?
Ja minä en viitsi nirsoilla.
Heihin, ei niihinAlastulolla ja Sirahvilla on hyvät linjat, yhdyn niihin.