kurjaa tuollainen : /Ostin yhden kevyt mojiton saunajuomaksi, tästä varmaan tulee uus ls-ilmoitus : /
ottaako exäsi alkoa?
kurjaa tuollainen : /Ostin yhden kevyt mojiton saunajuomaksi, tästä varmaan tulee uus ls-ilmoitus : /
no jopas on :OTytar Nro 2:n kaveri on tulossa yoksi... ei ole kuulemma yopaikkaa, kun aiti heitti ulos. 17-vuotias kloppi, viime viikonloppunakin sama juttu. Ls-ilmoituksella ei ole mitaan voimaa, tyyppi odottelee omaa asuntoa. Mitapa tassa muutakaan voi, kuin sanoa, etta tulkoon tanne nukkumaan?
Niinpa... en ole oikein ottanut tolkkua koko jutusta. Isa asuu kauempana ja aiti jatkuvasti hermostuu, kasittaakseni osittain ihan aiheestakin, mutta kuitenkin kummallista menoa.no jopas on :O
Ja mä kahen viikon päästä neljännesvuosisataaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28057424:Tajusin just, että toinen jalkani alkaapi olemaan jo haudan puolella, sillä täytän ens viikolla lähes puol vuosisataa :O
ei kai sitä silti pihalle laiteta : /Niinpa... en ole oikein ottanut tolkkua koko jutusta. Isa asuu kauempana ja aiti jatkuvasti hermostuu, kasittaakseni osittain ihan aiheestakin, mutta kuitenkin kummallista menoa.
Ei minunkaan mielestani.ei kai sitä silti pihalle laiteta : /
voi sua pikkuista :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28057603:Ja mä kahen viikon päästä neljännesvuosisataa
tuostahan saa juosta jatkuvasti vessassaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28057630:Mä olisin niin tahtonu laittaa mun muumi"laukusta" kuvan teille, mutku en voi
Se on sellanen pahvinen, mihin tulee karkkia sisälle
Avasin jo toisen tsihin, perinteiseen perjantaityyliin aattelin huitasta pari kolme, nopeeseen tahtiin ja sitte sänkyyn
"Sä petit luottamuksen, en käännä toista poskea, sieltä mistä mä tuun, ei vaan ystävyyttä osteta"
Ei saa.. Kyllä mulla ainaki lähtee taju aika nopeesti tuon jälkeen, näin iltavuoron päätteeksi ja nukunki hyvin aamuun asti. Sitte saa kattella puoli naamaa peittäviä naamakasseja seuraavan päiväntuostahan saa juosta jatkuvasti vessassa
Mua hämää tässä biisissä ihan hirveesti se, että se laulaa tota biisiä naisen näkökulmasta, miksei laula miehen, koska mieshän hän kuitenkin on..
Mää oon kotona ison herkkukasan kanssa, pp nukkuu ja mp lähti humputtelemaan Jääteetä ryypiskelen.Iltaapi!
Tämä ilta meni mukavassa tilaisuudessa mukavien kavereiden kanssa - ilman alkoholia, jälleen kerran. Ei musta kyllä "loppasuuta" saa enää edes tekemälläkään.
Mitäs muille?