kahvikirahvi
Pullonpyöritystä voidaan kokeilla sitten tapaamisessa, eikö toi tehtäväjuttu oo täällä netissä vähän tylsää kun kukaan ei nää mitä käsketään tekemääntehtävä pullonpyöritystä
Pullonpyöritystä voidaan kokeilla sitten tapaamisessa, eikö toi tehtäväjuttu oo täällä netissä vähän tylsää kun kukaan ei nää mitä käsketään tekemääntehtävä pullonpyöritystä
Tylsää kun ei voi tehdä mitään. Jos pitää tehdä jotain jolle kulle.Pullonpyöritystä voidaan kokeilla sitten tapaamisessa, eikö toi tehtäväjuttu oo täällä netissä vähän tylsää kun kukaan ei nää mitä käsketään tekemään
Miten olis pikku painit?
ja pusuhippaa :xmas:Pullonpyöritystä voidaan kokeilla sitten tapaamisessa, eikö toi tehtäväjuttu oo täällä netissä vähän tylsää kun kukaan ei nää mitä käsketään tekemään
Ostin yhden kevyt mojiton saunajuomaksi, tästä varmaan tulee uus ls-ilmoitus : /
Ostin yhden kevyt mojiton saunajuomaksi, tästä varmaan tulee uus ls-ilmoitus : /
otan osaa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28057424:Tajusin just, että toinen jalkani alkaapi olemaan jo haudan puolella, sillä täytän ens viikolla lähes puol vuosisataa :O
Ilman muuta..Ostin yhden kevyt mojiton saunajuomaksi, tästä varmaan tulee uus ls-ilmoitus : /
Tämä kevyt versio ei oikein ole munkaan mieleen.
kerran maistoin tuota enkä tykännyt
ja Suvi Teräsniska taustalla
Mää voin tehdäOstin yhden kevyt mojiton saunajuomaksi, tästä varmaan tulee uus ls-ilmoitus : /
ei ollut se taviskaan mun makuunTämä kevyt versio ei oikein ole munkaan mieleen.
Tervetullut yllätysMää voin tehdä
:kiss:
mulla ollut kevyt versio jääkaapissa varmaan puoli vuotta,kaks ostin silon ja toisesta join pari kulasta ja jätin juomatta ja toinen on edelleen kaapissa mahtaako se joskus räjähtää siellä?Tämä kevyt versio ei oikein ole munkaan mieleen.
olisit pakastanutmulla ollut kevyt versio jääkaapissa varmaan puoli vuotta,kaks ostin silon ja toisesta join pari kulasta ja jätin juomatta ja toinen on edelleen kaapissa mahtaako se joskus räjähtää siellä?
mä olen muutaman kerran laittanut hetkeksi pakkaseen ja kerran unohtanut sinneolisit pakastanut
täytyy juottaa se jollekin ja katsoa mitä tulee tapahtumaan...ehkä kuitenkin parempi juottaa se pihalla ettei tuu jotain pa*ka showta sisälläolisit pakastanut