mullakin on niitä alekuponkejakappiksen mainos just telkussa josta tulikin mieleeni että huomenna olen ehkä menossa mulla on sinne alekuponki muutenkin niin jospa kävis katsomassa mitä siellä on...jos niitä farkkujakin
mullakin on niitä alekuponkejakappiksen mainos just telkussa josta tulikin mieleeni että huomenna olen ehkä menossa mulla on sinne alekuponki muutenkin niin jospa kävis katsomassa mitä siellä on...jos niitä farkkujakin
mä en anna syödä vaikka toinen kuinka innostuisi :xmulla on ollut:ashamed: ihan aikuisiällä...oli kyllä noloa mutta minkäs teit kun toinen innostu..silloin joskus kauan sitten. se olikin eka ja viimenen kerta kun niin pahasti oli.
ei tällä ole sellaistamikä tän ketjun pointti on?
Jos vähän maistelemma :saint:Hää ei ole syötävää. :snotty:
no ei siinä kiihkossa nyt joutanut aattelee....en mä nyt ventovieraan antas mut tää oli ex...sillon kun kaikki oli vielä hyvin. ja vetoan siihen että olin silloin nuorempi vaikkakin jo aikuinen...seli seli..mä en anna syödä vaikka toinen kuinka innostuisi :x
Jos vähän maistelemma :saint:
mä kuuntelin jo uutta TeräsniskaaHuh päivä pulkassa, nyt saa jo istahtaa hetkisen
no niin, oli ruutikseltataitaa tinkulla nännit nöpöttää kylmässä
Jos vähän maistelemma :saint:
:snotty:
mä tiesin,siksi olinkin varma kun tiesin että se oli sillon mulle:ashamed: ...kehannut vaan sanoa että mistä sen muistin...no niin, oli ruutikselta
olisin sanonut vaanmä tiesin,siksi olinkin varma kun tiesin että se oli sillon mulle:ashamed: ...kehannut vaan sanoa että mistä sen muistin...
Mulla on varmaan viimeks kesällä ollu teinimeiningit kaulassa. Viihdytin kaverin kanssa jätkiä yksissä tupareissa :xmas:uuh, ihqua teinimeininkiä
Peesailen tätä :snotty:
Mikä on nänni-itsetunto
nännit nöpöttää :xmas:
Hyvä nänni-itsetunto on sitä että tuntee itsensä mukavaksi ilman liivejä eikä häpeä vaikka nännit nöpöttäiskin - ja joku vielä näkis.
Joudun myöntämään et mulle on noin käynyt ihan aikuisiälläkin :snotty:mulla ei ollut koskaan kaula syötynä :x
ihme harmiksia tullut tännekin joko yks ja sama eri nimellä tai sitten useempi eri. antaapa olla.olisin sanonut vaan
kyllä mäkin tämän muistan mistä lähti
Virgo 78: famikala, saako laittaa kädet sun farkkujen takataskuihin?
tosin tuon kirjoittaja ei taida olla alkuperäinen vaan se sama joka teki sen yhden ketjun
sä rupesit kaivelee nyt urakalla vastauksiawuhuu
ei mun muisti pettänytkään :xmas:
kirahvilla vähän eri sanamuoto
sä rupesit kaivelee nyt urakalla vastauksia
ilmeisesti toi oli sittenkin tuosta mutta näköjään on nännit ollut monella mielessä
mutta mikäs ihme se on tässä ketjussa
No joo... on kait se noinkin. Turhaahan se on, mutta enta sitten?sun tupakointia ei voi edes sanoa polttamiseksi
ehkä nautiskeluksi paremminkin
yksi tupakka kestää sen muutaman päivän ja muutama henkonen kerrallaan
pthyi :stick:Joudun myöntämään et mulle on noin käynyt ihan aikuisiälläkin :snotty:
Kay se sellainen fiba senioreillekin... Joskus :saint:mulla ei ollut koskaan kaula syötynä :x
eipä siinä mitään pahaa/huonoa olekaanNo joo... on kait se noinkin. Turhaahan se on, mutta enta sitten?
Juomisen suhteen olen viela onnettomampi, Tohtori ehdotti tiputusta suoraan suoneen, niin ei tarvitse juoda. Ei kiitos!
kerron sitten joskus mummuna tulikoKay se sellainen fiba senioreillekin... Joskus :saint: