Be2-huijattuja paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja be smart
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä pitää kokea:
eli nämä firman ihmiset ovat laajentaneet toimintaa myös tekaisemalla omia sähköpostiosoitteita, saadakseen toiminalleen "kasvot". Joten ei ole takuita toisen olemassaolosta vaikka kirjoittaisi suoraan eikä be2 kautta.
Molemmat kirjoitellut päättyivät hämärästi ja yhtäkkiää. Tämä viimeinen kirjoittelu loppui heti, kun olin perunut jäsenyyteni.
Ihmettelin kyllä kirjoittelun aikan, miten vähän hän kirjoitti itsestään ja kielioppi oli "puutteellinen".... lähinnä laitteli erilaisia liitteitä ja hauskoja ketjukirjeitä.

Tuo kertomasi oli mielenkiintoista, koska aikaisemmin (hakiessani tietoa be2:sta) törmäsin haulla suomi24-keskustelusivuilla tosi merkillisiin viesteihin, joita yhdisti puutteellinen kielioppi (kuin googlen kielikoneella käännetty) ja outo sisältö. Niitä oli useita, ja epäiltiin siellä jo be2:n tekemiksi.

Jotain vaivaa he sentään rahojensa eteen näkevät...! Muutenhan firma on petoksen päälle rakennettu rahastusautomaatti.

Alkuperäinen kirjoittaja be2sta irti onneksi:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä pitää kokea:
eli nämä firman ihmiset ovat laajentaneet toimintaa myös tekaisemalla omia sähköpostiosoitteita, saadakseen toiminalleen "kasvot". Joten ei ole takuita toisen olemassaolosta vaikka kirjoittaisi suoraan eikä be2 kautta.
Molemmat kirjoitellut päättyivät hämärästi ja yhtäkkiää. Tämä viimeinen kirjoittelu loppui heti, kun olin perunut jäsenyyteni.
Ihmettelin kyllä kirjoittelun aikan, miten vähän hän kirjoitti itsestään ja kielioppi oli "puutteellinen".... lähinnä laitteli erilaisia liitteitä ja hauskoja ketjukirjeitä.

Tuo kuulostaa paitsi säälimättömältä myös umpikierolta rahastukselta! Muistaakseni väärällä henkilöllisyydellä esiintyminen on sekin Suomessa rikos, koko tuon firman toiminnasta puhumattakaan.

Kannattaa pysyä kaukana.

Alkuperäinen kirjoittaja ddds:
ei siinä mitään vaaraa ole, jos ei ole ilmoittanut l
uottokorttitietojaan... kuka yleensä ilmoittaa sen sinne??[/quote

Mua ärsyttää eniten se kun sieltä tulee kokoajan sähköpostia!
Miten vois saada niin ettei sieltä enää ikinä tule sähköpostia

Noin vuosi sitten tein profiilin ja maksoin sen Visalla. Jonkin hetken kuluttua huomasin, että ihmisillä on eroamisongelmia eikä palvelukaan vastannut odotuksiani.
Tein eroamisilmoituksen sähköpostilla kaikkien sääntöjen mukaan. Vahvistusta en siihen saanut, kunnes Visalta tuli uusi lasku.
Kuoletin kortin ja tein Visan riskienhallintaan kirjallisen valituksen. Sieltä tuli päätös aika nopeasti (n. viikko), ettei minun tarvitse sitä maksaa.

Muutaman viikon kuluttua tuli uusi lasku uudelle kortille. Sama kuvio.

Tämän jälkeen tuli Be2:sta englanninkielisiä viestejä, joissa uhattiin oikeustoimilla. Niihin en reagoinut mitenkään.

Nyt ei ole puoleen vuoteen kuulunut mitään.

Elikkä irti pääsee, kun kieltäytyy maksamasta ja valittamalla luottoyhtiöön.

Minua ainankin harmitti tuo show lopulta sen verran, että lopetin Visan, vaikka yhtään ylimääräistä en joutunutkaan maksamaan.

Kyllä kannattaisi Luottoyhtiöiden ja rehellisesti toimivien yritysten toimia. Nämä menettivät hyvän asiakkaan Be2:n takia!

Jaska

Olen kokenut ihan saman !!! TÄYTTÄ HUIJJAUSTA KOKO JUTTU ! ON IKÄVÄÄ ETTÄ JOKU KUSPIÄ KEHTAA LEIKKIÄ IHMISTEN TUNTEILLA!!!! Ihmisten jotka todella etsivät ystävää/elämänkumppania... NIIN KUIN MINÄKIN. Olen varoitellut monia ettei vaan lähde tähän KUSETUKSEEN MUKAAN... KELE!!!!!!

Miten Be2-premium-jäsenyys irtisanotaan - siis miten maksut loppuvat:

1) Lähetä irtisanomiskirje sähköpostilla osoitteeseen: asiakaspalvelu@be2.com. Kirjeessä pitää olla selkeästi nimi, allekirjoitus ja palvelussa käytetty sähköpostiosoite. Lähetä skannattu kirje pdf-, jpg- tai gif-tiedostona.

2) Sinun on suoritettava sopimuksen purkaminen viimeistään 14 päivää ennen sopimussuhteen automaattista uusiutumista. Muussa tapauksessa sopimuksen voimassaolo jatkuu automaattisesti tilauksen yhteydessä sovitulla sopimusajanjaksolla. (Sopimuksen uusimispäivämäärä on nähtävillä klikkaamalla “Profiilini”, “Asetukset”, “Jäsenyys”).

3) Muistathan kuitenkin, että profiilisi on edelleen tiedostoissa, vaikka irtisanoisitkin Premium-jäsenyytesi. Voit poistaa profiilisi kirjautumalla sisään palveluumme ja painamalla ”Asetukset” painiketta ” Profiilini” alta. Sinua pyydetään sitten syöttämään salasanasi. Profiilin poistaminen onnistuu klikkaamalla “Muokkaa” osassa “Profiilin tila”.

Jos olet maksanut yhden kuukauden jäsenyyden etkä halua sitä jatkaa, suosittelen irtisanomaan sopimuksen välittömästi sopimusjakson alussa. Minä en ainakaan onnistunut purkamaan sopimusta käyttöliittymän kautta - sinne ei ilmestynyt jäsenyyden peruuttamispainikkeita. Asiakaspalvelu vastaa suht hitaasti ja epäselvästi. Eivät esim. vastanneet, miksi jäsenyyttä ei voinut peruuttaa käyttöliittymän kautta.

Olen kokenut ihan saman !!! TÄYTTÄ HUIJJAUSTA KOKO JUTTU ! ON IKÄVÄÄ ETTÄ JOKU KUSPIÄ KEHTAA LEIKKIÄ IHMISTEN TUNTEILLA!!!! Ihmisten jotka todella etsivät ystävää/elämänkumppania... NIIN KUIN MINÄKIN. Olen varoitellut monia ettei vaan lähde tähän KUSETUKSEEN MUKAAN... KELE!!!!!!
samaa mieltä,kyllä saksalaiset osaavat vedättää.Parast`aikaa uhkailevat Luoja ties millä ulosotoilla.

Yhteistyössä