Auttakaa-mitä ihmettä rippilahjaksi kummitytölle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pulassa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pulassa"

Vieras
Mitä voisin antaa lahjaksi kummitytölle?

Risti on pois suljettu-toinen kummi ostaa sen!
Teini tietysti haluaa rahaa,mutta ite en haluais sitä antaa,antakoot mummit ja muut sukulaiset. Ku ite oon sitä mieltä että kummin pitää muistaa jollain "säilyvämmällä" lahjalla... Eli ei siis lahjakorttejakaan!

Millanen koru esim olis hyvä?
Turhaa varmaan ostaa kaulakorua jos sen ristin saa,vai?

Mitä te ootte antanu?
Tai mitä ite saitte joka on jääny mieleen?

[QUOTE="vieras";28045589]Onko ripille pääsevät tytöt nykyisin niin tenavia vielä, ettei ne tajua muuttavansa kohta omaan kotiinsa? Ehkä on hohdokasta sitten etsiä kirppiksiltä vanhoja haarukoita.[/QUOTE]

Tämä kestohymy ilmeisesti kuvaa omia tuntojaan aiheesta :)

On myös fikusja nuoria jotka on tyytyväisiä saadessaan jotaki astia/aterin sarjaa lahjaksi.

Rannekoru tai joku kiva yhteinen miniloma kummitädin kanssa, siitä jäisi ainakin kunnon muisto

Meillä/mulla on ollu tapana antaa synttärilahjaksi joka vuosi tommonen "miniloma" eli ollaan käyty paljon keikoilla,Rihanna,Snoop Dog,yms ja nyt on rippijuhlat noin kuukkautta ennen synttäreitä ni se ei käy... Kiva idea kuitenkin!

Tuli mieleen et tykkääkö teinit Kalevala koruista,esim Vanamo-sarjasta? Se on musta tosi kaunis.

Täytyy yrittää kaivella tytön äidiltä viellä tietoja ;)

Mikset kysy vaikka että jos hän haluaisi jo tulevaisuutta ajatellen alkaa kerätä jotain astiastoa? Oma kummini alotti Pentik sarjan keruun mulle ja nyt olen tyytyväinen kun iso astiasto vitriinissä kasassa, käytetty juhlatilaisuuksissa ja pyhinä ruokaillessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja entäs tää?;28045693:
Vaal.pun.Mariskooli ja vaal.pun Kivituikku jollain kivalla tarjottimella ja koko komeus sellofaaniin ja kaunis rusetti!

Hei tää on kiva idea-KIITOS :)
Käviskö tohon se Aalto-vati,se metallin värinen?

Yhteistyössä