Söin koko suklaalevyn kerralla, pystyttekö te kohtuuteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nyt kyllä ällöttää, mutta harvoin tuo tulee tehtyä. Kaiken muun herkun suhteen pystyn lopettamaan kesken, mutta jostain syystä suklaalevy huutaa tuolla jääkaapissa, jos sellainen siellä on. Tästä syystä en koskaan osta suklaata kotiin- tämänkin levyn sain tuliaisiksi ja tiesin jo heti sen nähtyäni miten tämä tulee päättymään...

Olen monesti miettinyt kuinka yleistä koko levyn pupeltaminen on? Pystyttekö syömään vain muutaman rivin? Mistään ei tule mulle samanlaista morkkista kuin tuosta levystä, vaikka tiedän että samat kalorit tulee helposti vaikka pizzasta, josta morkkista ei tule. Jotenkin suklaalevy tuntuu suurelta synniltä ;)

No tuohon morkkikseen en osaa sanoa, mutta mä pystyn syömään suklaata vain palan kerrallaan (joskus kahvin kanssa) tai olla vallan ilmankin. Ymmärrän ettei kaikki pysty, mutta mulla ei ole mitään intohimoja suklaata kohtaan ollut ikinä :)

Mutta auta armias otetaas jotkut suolapähkinät. Jos yhden maistan niin saan heittää jokeen loput etten syö niitä kerralla :D

Suklaan kohdalla pystyn helposti jättämään syönnin muutamaan palaan tai jättää vaikka syömättä. Vaatekaapissa on useampi tarjouslevy jemmassa, muu perhe ei niistä tiedä, muuten ne olisi jo hävinneet ;) Meillä kaikki muut on kovin persoja suklaalle, minä en niin erityisesti.

No tuohon morkkikseen en osaa sanoa, mutta mä pystyn syömään suklaata vain palan kerrallaan (joskus kahvin kanssa) tai olla vallan ilmankin. Ymmärrän ettei kaikki pysty, mutta mulla ei ole mitään intohimoja suklaata kohtaan ollut ikinä :)

Mutta auta armias otetaas jotkut suolapähkinät. Jos yhden maistan niin saan heittää jokeen loput etten syö niitä kerralla :D

No samasta asiastahan siinäkin on oikeastaan kysymys, kohde vaan vähän eri. Itse syön suolapähkinöitä maksimissaan sen kourallisen.

Mä en syö suklaata ja karkkia ikinä, en pullaa kakkuja enkä leivoksia. Joten ei vaikeuksia, jos niitä kaapissa olis. Sen sijaan pizza ja muut suolaiset leivonnaiset on sellaisia, että niitä ei kannata tänne tuoda tai ahmaisen hetkessä ;)

No mulla on menny nii että nykyään en pysty enää tuhomaan levyä. Syömättä jää osa. Ennen teinkin niin että ostin suklaata harvemmin jollon sen kerralla pupellus ei ni suuri haitta ollu. ELi sillonkin pystyin rajottamaan.

Todellakin pystyn syömään suklaalevystä vain palasen :). Itseasiassa oliskohan yksi rivi ollut elämäni aikana suurin satsi kerralla. Sitten alkaa tuntua ärsyttävältä kitalaen rasvakerros.

Mitäköhän voisin syödä paaaljon...? Varmaan jotain jäätelöä voisi mennä suuri määrä, jos antaisin mahdollisuuden siihen :).

[QUOTE="ap";28037666]No samasta asiastahan siinäkin on oikeastaan kysymys, kohde vaan vähän eri. Itse syön suolapähkinöitä maksimissaan sen kourallisen.[/QUOTE]

Kylläkyllä, mä en vaan tunne morkkista, kamala olo sensijaan tulee fyysisesti. Mutta en mä kyllä edes osta suolapähkinöitä, jos joku muu on hankkinut niin vältän maistamasta ettei käy väärin :)

Nuorempana kyllä meni helposti se suklaalevy melkein kerralla vaikka telkkaria katsoessa ja menisi varmasti vieläkin, mutta allergian takia en sitä pysty suuria määriä syömään, mulla räjähtää ihan järkyttävä ihottuma suklaasta!

En mie pysty syömään koko levyä kerralla,morkkista ei tule mutta en halua syyä niin paljoo kerralla ja tulee jo pienemästä määrästä äklö olo.
Pari riviä kerrallaan syön.
Joskus voi täys / vajaa suklaalevy lojua keittiönkaapissa parikin viikkoo tai kuukauden.

Viimeksi muokattu:
Mä olen hurjana dippiin ja sipsiin. Joskus jätän ruuan syömättä, jotta sipsit maistuis niin hyviltä kun voivat maistua. Ongelma kai tuokin.

Suklaata syön 2-5 palaa kerrallaan, se on sopiva. Tuon jälkeiset palat ei enää maistu juuri miltään verrattuna ensimmäisiin paloihin.

Yhteistyössä