tämmöstä
mies on joskus kotona siinä kunnossa että kaikesta huomaa että on humalassa. mies itse vastaa lasten kyselyihin että "en haise kaljalle, haistat väärin", ei saa mainita että isä on juonut kaljaa mutta sitten kuitenkin naureskellen sanoo lapselle että tuohan isälle kalja jääkaapista. muka suojelee lapsia kun ei puhu ääneen mitä tekee, mutta kyllä lapset sen on tajunnut jo pidempään mistä on kyse.
olen miettinyt että saanko kertoa että isä on humalassa ja se johtuu kaljan juomisesta, saanko puhua totta ja vastata rehellisesti kysymyksiin? minusta on aivan tekopyhää lähteä mukaan toisen piilotteluun ja asioiden kaunisteluun kun lapset näkevät ettei isä ole oma itsensä...
mies ei pysty myöntämään että käytös vaikuttaa huonosti lapsiin, valehtelee itselleen ja lapsille.
olen miettinyt että saanko kertoa että isä on humalassa ja se johtuu kaljan juomisesta, saanko puhua totta ja vastata rehellisesti kysymyksiin? minusta on aivan tekopyhää lähteä mukaan toisen piilotteluun ja asioiden kaunisteluun kun lapset näkevät ettei isä ole oma itsensä...
mies ei pysty myöntämään että käytös vaikuttaa huonosti lapsiin, valehtelee itselleen ja lapsille.