Palstalaiset jotka ärsyttävät teitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Veera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Veera"

Vieras
Rollolainen, Björn ja Venakko Milanna. Jokainen noista todella yksinkertainen tapaus ja nähdään vain oma napa.

Harmaista sitten mies-nimimerkillä pitkiä jaarituksia kirjoittava mukaälykkö. Onneksi en tunne tuollaisia ihmisiä livenä koska päähän tuollaisen kanssa hajoaisi kun toinen ei tajuaisi mitään mitä toiset puhuu ja itse selittää jotakin ihmeellistä soopaa pitkästi sivuuttaen varsinaiset asian. Todella puuduttavaa "keskustelua" tuon tyypin kanssa kun on hänen vastauksiaan täältä lukenut. Vaikuttaa olevan aika pihalla todellisesta elämästä koko tyyppi.

Sitten se harmaa joka kirjoittaa aivan sekopäisiä viestejä. Kaikki varmaan tietävät ketä tarkoitan. Niissä viesteissä ei ole mitään tolkkua. Aivan kuin joku vain laittaisi sanoja peräkkäin sen kummemmin ajattelematta mitä kirjoittaa. Todella ärsyttävää kun tuo ääliö tulee sekoittamaan asiallisiakin ketjuja noilla häröviesteillään.

Rollolainen, Björn ja Venakko Milanna. Jokainen noista todella yksinkertainen tapaus ja nähdään vain oma napa.

Harmaista sitten mies-nimimerkillä pitkiä jaarituksia kirjoittava mukaälykkö. Onneksi en tunne tuollaisia ihmisiä livenä koska päähän tuollaisen kanssa hajoaisi kun toinen ei tajuaisi mitään mitä toiset puhuu ja itse selittää jotakin ihmeellistä soopaa pitkästi sivuuttaen varsinaiset asian. Todella puuduttavaa "keskustelua" tuon tyypin kanssa kun on hänen vastauksiaan täältä lukenut. Vaikuttaa olevan aika pihalla todellisesta elämästä koko tyyppi.

Sitten se harmaa joka kirjoittaa aivan sekopäisiä viestejä. Kaikki varmaan tietävät ketä tarkoitan. Niissä viesteissä ei ole mitään tolkkua. Aivan kuin joku vain laittaisi sanoja peräkkäin sen kummemmin ajattelematta mitä kirjoittaa. Todella ärsyttävää kun tuo ääliö tulee sekoittamaan asiallisiakin ketjuja noilla häröviesteillään.

[QUOTE="Veera";28031866]Mikä sekopää tähän ketjuun tuli kopioimaan viestiksi aloituksen ja käyttämällä samaa nimimerkkiä kuin minä ap.[/QUOTE]

Tuskin mikään, eiköhän viesti vaan tullu kahteen kertaan.

Esim. ne jotka jankkaavat ja utelevat Astrolaben ja Datan asioista.

Niiden ihmisten on pakko olla jotenkin häiriintyneitä. Ei voi normaalijärkistä ihmistä noin kamalan paljon kiinnostaa nettipalstan ihmisten elämä. Ehkä heillä oma elämä niin tylsä, että pitää elää netin ja muiden ihmisten kautta. Itse en ole edes jaksanut kommentoida mitään noihin ketjuihin koska ei jaksa kiinnostaa tuon parin tekemiset.

musta, jotka täällä antavat ymmärtää, ettl heidän tekemänsä/sanomansa asiat ovat vain oikeita vaihtoehtoja, ja jos joku erehtyy kirjoittamaan muuta alkaa hirveä jankkaaminen asiasta ts. yrittävät pakottaa kirjoittajan olemaan samaa mieltä kanssaan. Tuli ilmi tuossa yhdessä ketjussa, ja olin todella yllättynyt tästä. Minä kun luulin, että tänne saa kirjoittaa oman mielipiteensä :).

Ymmärsin kyllä, että nuorena ollaan ehdottomia, mutta sitten kun ikää ja elämänkokemusta tulee lisää niin aletaan nähdä asioita toisestakin näkökulmasta eikä vain minäminä -vinkkelistä.

Yhteistyössä