[QUOTE="käpynen";28030224]Mukavan ajattelevaista. :|
Mulla oli jossain vaiheessa illalla työmenoa, mies oli kotona 1,5 ja 3.5v lasten kanssa. Tullessani kotiin mies oli tietokoneella ja olkkarin lattia oli päällystetty leluilla, sanomalehdillä, vaatteilla... Mua ei niinkään ärsyttänyt se, että lattia oli sekasotkun vallassa, olkkarissa saa kyllä leikkiä, mutta miehen "siis mitä ihmettä, mä käänsin selkäni vain hetkeksi" -selitys pänni enemmän. Ukko on uppoutunut nettiin, eikä ole huomannut mitään, vaikka kone on olohuoneessa. Eikä se kyllä ihan pieni "hetki" ole ollut, sillä kaikki lasten kirjat löytyivät meidän sängystä, pinneri oli täpötäynnä pehmoleluja, eteisen tumppu- ja myssylaatikot oli tyhjennetty lastenhuoneeseen jne. Tuonne makkariinkin pitää kulkea olkkarin läpi, joten tästä on mennyt kuormakaupalla tavaraa miehen ohitse ilman, että se on huomannut mitään.[/QUOTE]

Anteeksi, että nauran!
Mulla kanssa mies välillä uppoutuu netin syövereihin.
Tämä tapahtui viime keväänä:
Ilmoitin miehelle, että lähden kauppaan, enkä ota koiria mukaan.
Mies vain hymisi sieltä läppärin takaa jonkun "joo"-sanan tapaisen.
Olin reissullani vain vajaan tunnin.
Takaisin tultuani havaitsin eteisen lattian lainehtivan koiran pissasta. Mies ei ollut sieltä läppärinsä takaa hievahtanutkaan tässä välissä, eikä ollut huomannut, herran jestas sentään koiranpentua ollenkaan! :O
Luulisi, että pieni koiranpentu aiheuttaa hiukan meteliä, mutta mies ei vaan ollut havahtunut mihinkään.
No, onneksi pentu oppi sisäsiistiksi alta 5-kuisena, eikä tuo tapaus aiheuttanut pahaa takapakkia sisäsiisteyskoulutuksessa.
Meillä kun ei ole ollut sanomalehtiä ollenkaan käytössä, vaan ollaan menetelty "tarkkailen pennun eleitä"-systeemillä.