Tää on sika outoa, koska mun veli on 45. Sulla on kyllä tosi nuoret vanhemmat.44v ja 47v
eihän tiirukaan ole vissiin kuin reilu parikymppinen? :OTää on sika outoa, koska mun veli on 45. Sulla on kyllä tosi nuoret vanhemmat.
Mieheni vanhemmat taas ovat 70+ ikäisiä ja siskot lähemmäs viiskymppisiä.Tää on sika outoa, koska mun veli on 45. Sulla on kyllä tosi nuoret vanhemmat.
24v juu.eihän tiirukaan ole vissiin kuin reilu parikymppinen? :O
ihan "normaalin" ikäisethän he ovat. Jos Tiiru on vaikka 22, niin vanhemmat olisivat saaneet hänet 22 ja 25vuotiaina, jota nyt en pidä minään erityisen nuorena ikänä saada lapsia... Erityisen nuorena pitäisin, jos reilu parikymppisellä olisi velä kolmenkympin puolella olevat vanehmmat.Tää on sika outoa, koska mun veli on 45. Sulla on kyllä tosi nuoret vanhemmat.
Meinasin vain kuitata tykkäämisellä tämän mutta ajattelin että se vaikuttaisi jotenkin perverssiltä.24v juu.
Juu tyttönen hän on, mutta se tuntuu minusta oudolta ajatukselta. Mun veljellä on vuoden ikäiset lapset.eihän tiirukaan ole vissiin kuin reilu parikymppinen? :O
Meinasi sydäri tulla kun luin vikan lauseen hätäseen että olisit nyt 42.Juu tyttönen hän on, mutta se tuntuu minusta oudolta ajatukselta. Mun veljellä on vuoden ikäiset lapset.
Mäkin olen kyllä 42 vuotias sitten kun mun poika on 24. Laskin aivan itse äsken!:O
kiitos, mulla on tälleen raskauspömppiksenä ihan tätimäinen olo ja tuo piristi! Ennenaikainen keski-iän kriisi kuulemma miehen mukaan.Juu tyttönen hän on, mutta se tuntuu minusta oudolta ajatukselta. Mun veljellä on vuoden ikäiset lapset.
Mäkin olen kyllä 42 vuotias sitten kun mun poika on 24. Laskin aivan itse äsken!:O