The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta, jos on edes jotensakin siedettävä laulamaan tai on tarpeeksi kännissä. Mulle ei osu toi eka kohta, mutta toka kylläkin, jos karaokea alan vetämään. :D
Mä taas otan silloin vain pari kolme,kun meen laulamaan. Oon pokannu palkintoja siskojen kanssa ku ollaan käyty laulamassa. Eli kai mä sitten osaan jotenkin lauleskella :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tässä kohta on illan jännityshetket. Sussu on mun autolla parinsadan kilometrin päässä ja saan sen vasta yhdeksän jälkeen takaisin ja tuossa sen autossa temppuilee pakkasella nuo ovet, niin tulee todella mielenkiintoinen reissu hakea poika, jolla on jalka paketissa, jos en saa muuta kuin peräkontin auki. :D
Toivotaan, että aukeavat!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tässä kohta on illan jännityshetket. Sussu on mun autolla parinsadan kilometrin päässä ja saan sen vasta yhdeksän jälkeen takaisin ja tuossa sen autossa temppuilee pakkasella nuo ovet, niin tulee todella mielenkiintoinen reissu hakea poika, jolla on jalka paketissa, jos en saa muuta kuin peräkontin auki. :D
Toivotaan, että aukeavat!
Toivottavasti saat ovet auki :D
 
mulla on kans suunnitelmissa kelkkailla hiihtolomalla

omaahan mulla ei ole mutta käymmä pojan kans vuokraamosta peltipailakat vuokratteille
Ei mullakaan omaa ole,mutta perhepiirissä kelkkoja on, mut halvemmaks tulis vuokrata jos pidemmälle meinaa. Lasten setämiehellä on kelkkailufirma mistä saisin kyl ottaa jonku kelkan käyttööni ilmatteeksikin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä