The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tilulilulei:wave:

Perjantai,laala laa laa:) Lunta sataa,lunta sataa*möh*

Sain sitten pikku sätkyn,luulin että auto sano sopimuksen irti...yhäkkiä ratti ei liikkunut minnekkään ja auto tössäs siihen,akkuvalo sytty ja iski paniikki et siihenkö nyt tyssäs ja vielä kaukaa kotoota mutta kun sammutin auton ja hetken päästä käynnistin niin johan taas pelas,pelkäsin kyllä kokoajan että jään tuonne rekkojen sekaan jos se tönähtää uudelleen mutta ei onneks käynyt niin. Mahtokohan syynä olla se että kävin kääntää auton pienellä tienpätkällä jossa lunta ei ollut kovin ihmeesti aurattu eli jos pohja otti lumeen ja sammahti sit sen takia...kun en muista miten mulla oli kytkin...vaihde oli kakkosella. Tai sitten se oli ennakkovarotus et menopeli lamaantuu kohta kokonaan.

Ai niin ja mulla on uus peruukki:D no toisaalta ettehän te tiedä millanen vanhakaaan oli mutta sanoinpahan silti. Ja joo ei se oo oikee peruukki ,niin vanha en vielä ole että sellasta tarviis:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
Tilulilulei:wave:

Perjantai,laala laa laa:) Lunta sataa,lunta sataa*möh*

Sai sitten pikku sätkyn,luulin että auto sano sopimuksen irti...yhäkkiä ratti ei liikkunut minnekkään ja auto tössäs siihen,akkuvalo sytty ja iski paniikki et siihenkö nyt tyssäs ja vielä kaukaa kotoota mutta kun sammutin auton ja hetken päästä käynnistin niin johan taas pelas,pelkäsin kyllä kokoajan että jään tuonne rekkojen sekaan jos se tönähtää uudelleen mutta ei onneks käynyt niin. Mahtokohan syynä olla se että kävin kääntää auton pienellä tienpätkällä jossa lunta ei ollut kovin ihmeesti aurattu eli jos pohja otti lumeen ja sammahti sit sen takia...kun en muista miten mulla oli kytkin...vaihde oli kakkosella. Tai sitten se oli ennakkovarotus et menopeli lamaantuu kohta kokonaan.

Ai niin ja mulla on uus peruukki:D no toisaalta ettehän te tiedä millanen vanhakaaan oli mutta sanoinpahan silti. Ja joo ei se oo oikee peruukki ,niin vanha en vielä ole että sellasta tarviis:)
Iltoja vain :)
Saanko kysyä että miksi peruukki?
 
tinku, alkoko sun kaara koirimaan täydessä vauhdissa vai miten?
Ei kun siinä hiljasessa vauhdissa kun käänsin pikkutielle,vaihde oli pienellä mutta kun sitä lunta oli tiellä niin aattelin et otti pohasta sen verran. mutta se ratti muuttu ykskaks tosi raskaaks,ei kääntynyt minnekkään vaan auto sammu siihen ja sytty se valo. Mutta ei se sitten enää tehnyt temppuja kun uudelleen käynnistin. Ehkä oli joku oma virhe,en tiedä.
 
Ei kun siinä hiljasessa vauhdissa kun käänsin pikkutielle,vaihde oli pienellä mutta kun sitä lunta oli tiellä niin aattelin et otti pohasta sen verran. mutta se ratti muuttu ykskaks tosi raskaaks,ei kääntynyt minnekkään vaan auto sammu siihen ja sytty se valo. Mutta ei se sitten enää tehnyt temppuja kun uudelleen käynnistin. Ehkä oli joku oma virhe,en tiedä.
kumpi kävi ensin, ohjauksen muuttuminen raskaaksi vai moottorin sammuminen vai peräti molemmat samaan aikaan?
 
no siinä ehkä kävi niin että motti sammu ja sen mukana katosi ohjaustehostin ja siksi ohjaus muuttui raskaaksi

kelpaisko näin?
no jos niin sanot niin ehkäpä sitten niin:) en mä mistään mitään ymmärrä,ajattelin vaan että pohja otti kiinni ja sammu siksi.

Sillon kun auto kävi siellä hultsikalla niin se äijä sano et auto saattaa jättää kesken ajon tielle....kun siinä oli jotain niitä vikoja mitä yrittivät tutkia mutta kun peruin sen ajan ja ajattelin et ajan niin kauan että jättää tielle ja nyt luulin että teki sen.
 
no jos niin sanot niin ehkäpä sitten niin:) en mä mistään mitään ymmärrä,ajattelin vaan että pohja otti kiinni ja sammu siksi.

Sillon kun auto kävi siellä hultsikalla niin se äijä sano et auto saattaa jättää kesken ajon tielle....kun siinä oli jotain niitä vikoja mitä yrittivät tutkia mutta kun peruin sen ajan ja ajattelin et ajan niin kauan että jättää tielle ja nyt luulin että teki sen.
eiköhän toi mun teoria pidä kutinsä

nou voriis meit
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä