Liian laiha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lila"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lila"

Vieras
Onko kellään ongelmaa olla liian laiha?

Itse olen 167cm ja painan 44kg. Ihan liian vähän, tiedän, mutta en vaan kerää painoa! Imetys vei 3kg liikaa, jolloin neuvollassa sanoin et nyt loppuu.
Olen yrittänyt kaiken mahdollisin keinoin saada painoa, mutta ei. Raskausaikana jouduin erillistutkimuksiin alhaisen painon vuoksi (nousi rask.aikana n.10kg). Inhottaa ihmisten kommentit että olen anorektinen, kun en mitään tilanteelle voi! Imetin 6kk:tta kunnes mies sanoi että näytän luurangolta.

Olen kokeillut niitä weight gain-ravintojuomia, kaikkea. Syön aamupalan; mysliä, 3 leipää+leikkeleet, kupin teetä, lounas: esim. pastaa kermakastikkeessa ja salaattia, välipala 1: leipää/sämpylää(esim. Subway), välipala 2; Jugurttia, mysliä, maitoa, banaani ja sämpylä, päivällinen; pihivi, kermaperunat, salaatti, leipä ja maito, välipa 3 muroja, iltapala; sämpylä, viili, leipä, maito, mehu ja vesi.

Miten paljon enemmän enää vois syyä, plus pullakahvit kavereilla.

kannattaisko yrittææ pææstæ johonki lisætutkimuksiin, pakkohan tuossa on kyse olla jostain ettei ruoka imeydy kunnolla tai jotain.

En halua sanoa pahasti, mutta kyseessæhæn voi olla vaikka joku vakava tauti...

[QUOTE="tyty";28016096]no haittaako tuo nyt sitten jos olet kuitenkin ihan terve:)

t.167cm ja 50kg[/QUOTE]

Kyllä se imettäessä haittaa, kun imetys kuluttaa sitten lihakset ja seurauksena on esim. luuston haurastuminen.

[QUOTE="vieras";28016110]Kyllä se imettäessä haittaa, kun imetys kuluttaa sitten lihakset ja seurauksena on esim. luuston haurastuminen.[/QUOTE]

Mä painoin imettäessä pahimmillaan 42kg. Eipä siinä voinu mitään... paino vaan laski. Kalkkia tietty kannattaa syödä.

Iteki oon liian laiha. Oon 19 vuotias mies ja painan 53-54 kg. Pituutta 177 cm. Vaikka mitä syön niin en liho. Päivän aikana tulee syötyä semmonen 6-7 kertaa ja oon yrittäny syödä rasvasempaa ruokaa nyt enemmän mutta paino ei nouse enää tuosta 54 kilosta. Lisäksi oon alkanu treenamaan kotona 6 kilon käsipainoilla sekä teen vatsa-ja selkälihaksia lähes päivittäin mutta en tiedä onko siitäkään mitään hyötyä. Salilla käyntiin ei kyllä ole motivaatiota. Ois kyllä kiva saada tyttöystävä mutta ei taida näin laiha mies paljon ketään kiinnostaa.

En usko että on keliakiaa ku ei mulla oo mitään siihen viittaavia oireita. Vois tosiaan kokeilla noita proteiinipatukoita jos ne vaikka tehoais. Kaipa mulla on vaan niin hyvä aineenvaihdunta.

olen 163 pitkä ja 45 kg eli alipainoinen, ennen olin 42 kiloa, mutta nyt sitten vähän aikaa olen käyttänyt sellasta juomaa jotka urheiliat juovat. mass2.(en tiedä minkäniminen se on XD) ja siitä on ollut tosi paljon hyötyä ja melkein kahen kuukauden aikana paino nousi 3 kiloa, ja edelleen käytän sitä. Suosittelen sitä laihoille. Ennen olin ihan langan laiha ja käsivarsissa ei ollut lihaa luiden päällä :D mut nyt on kyl parempi paljon parempi kuin ennen.

Ihan simppeli asia, mikä voi lisätä painoa: syö ruoat tietyssä järjestyksessä eli ensin salaatti, vihannekset, perunat ja päälle liha tai kala (jos niitä syöt). Kuulemma vaikuttaa imeytymiseen paljonkin mutta älkää kysykö, miksi. En jaksa kaivaa tietoa netistä mutta minä lihoin tällä uudella ruokajärjestyksellä. Siis ei ruoan jälkeen salaatteja ja hedelmiä, vaan ennen ruokaa ja hedelmät mieluummin välipalaksi.

Yhteistyössä