Suostuisitko seksiin tuntemattoman kanssa yhden kerran jos saisit siitä 100 000e?

  • Viestiketjun aloittaja Tällasta
  • Ensimmäinen viesti
"wiona"
[QUOTE="mö";28015046]Hetken jouduin miettimään... mutta luulen, että suostuisin ja mieheni myös. Se että meidän elämä olisi tuollaisen summan jälkeen niiiiiin paljon helpompaa, että riittäisi kipurahaksi yhdestä pettämiskerrasta.[/QUOTE]

Mikä tästä tekee pettämisen? Eikö pettäminen ole sitä, että touhutaan toisen selän takana toisen sitä tietämättä/hyväksymättä.

Eihän tässä ole kyse laisinkaan siitä, joten mikä tästä tilanteesta tekee mielestäsi sen, että käytät sanaa "pettäminen"?

Olenko minä pettänyt miestäni, jos olen pannut jo toista miestä (mieheni hyväksynnällä) ja mieheni on katsonut sitä sivusta? Ja samalla mieheni on pannut toista naista, eli kyseessä oli ns. parinvaihto ;)
 
poksutar
Suostuisin, jos käytössä olisi kondomia ja tiedossa, ettei tyypillä ole HIV:iä. Sitten en suostuisi kondomin kanssakaan. Mies pitäisi mua hulluna, jos en ottaisi rahoja noin helpolla tavalla, etenkin tässä taloustilanteessa.
 
....
Molemmat suostuis. Jos kyseessä nyt on jotenkuten siedettävä henkilö.

En varmaan vain pystyis jonkun 250 kiloisen tai kuselta haisevan pummin kanssa tehdä yhtään mitään, vaikka rahaa oiskin houkuttimena. Olis kyllä niin etovaa et oksennusämpäri pitäis olla lähellä :D
 
ffffffff
Sotii kyllä niin paljon omia ja miehen periaatteita vastaan että kieltäytyisimme molemmat. Jo pelkkä ajatus siitä että harrastaisimme seksiä jonkun muun kanssa on niin ahdistava ja asiaa pahentaisi vielä se rahan vastaanottaminen.
Mieluummin olen köyhä ja velkainen kuin suostuisin tuollaiseen.
 
njoo
jos tyyppiin saisi tutustua eka ja tietäisi että on tauditon ja haluaisi vaan normaalia seksiä.varmaan suostuinsin näin naisena naimaan miestä/naista tuosta summasta,saataisi asuntolaina ja autolaina maksettua pois helpottaisi suuresti. vähän jäisi extraa myös tehä sit vaikka taloon remontti.
 
Wat
Tottakai suostuisin. Vaikka 20v avioliittoa takana. Ukko antais mukisematta luvan ja minä ukolle. Mutta ukosta en ole varma josko suostuis panemaan vierasta.
Ei ole mun ehdotuksille aiemminkaan lämmenny.
 
Kysyin mieheltäni,että mitä mieltä hän olisi ja vastaus "se olis saastunutta rahaa,maksettaisi sillä loppu asuntolaina pois,mutta silloin tää asunto olis saastunu".

Ja perään "ei todellakaan kävisi mistään rahasummasta".

Itse en myöskään suostuisi,toki jos olis sinkku ja mies tyylikäs.. :rolleyes:
 
[QUOTE="vieras";28011039]Jos tyyppi on siisti, käytetään kondomia eikä tarvi tehdä mitään ihmeellisiä juttuja... 100 000 euroa yhdestä panosta, totta helvetissä suostuisin. Kaupan päälle voisi nusaista miestäkin. :D[/QUOTE]

:LOL:
 
Goddes Hera harmaana
Tässä rahatilanteessa suostuisin, ja luuleen että miehenikin suostuisi siihen että teksin, jos kyseessä siis joku ihan tuntematon yhteen kertaan jäävä homma. Ja tietty itse vetäisin rajan etten mitään liian sairasta tee, ja toisaalta kenenkään spugen yms. kanssa en alkaisi.
 
vain rakkaudesta
Minulle seksi on ollut ja tulee olemaan ainutkertaista ja ihanaa jota koen rakkaan mieheni kanssa. Luulenpa että hänkin pitäisi rahasta antautumista huoruutena, mitä se onkin.
 
osa-aikahuora
[QUOTE="wiona";28015117]Suostuisin :D
Voisin vaikka latkia pissat koirankupista tuohon hintaan. No problem :D[/QUOTE]
Tää on hyvä. Ei tekisi heikkoakaan ja lisäksi nuolisin kankkujen välit niin syvältä kuin vain voisin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28015144:
Olen joskus kuullut tähän ketjuun sopivan, joskin hiukan ilkeän vitsin:

Öljymiljardööri kiinnittää ravintolassa huomionsa kauniiseen nuoreen naiseen ja kysyy tältä:
-Anteeksi, mutta suostuisitteko viettämään yön kanssani miljoonasta dollarista?
Nainen miettii puoli sekuntia ja vastaa:
-Toki.
Johon miljardööri:
-Entäpä jos maksankin vain viisikymppiä?
Nainen suutahtaa:
-Senkin törkimys, millaisena naisena te minua oikein pidätte!
Miljardööri:
-No mutta neiti hyvä, senhän me jo tiedämme, nyt keskustellaan enää hinnasta...
:LOL:
Kuvastaa hyvin naisten moraalia.:D
 
"sinkkumies"
Jos kyseessä olisi neitsyt, isotissinen, hoikka, muodokas, mallinmitoissa oleva nuori nainen, niin totta kai suostuisin, kerran kun siitä tuollainen summa maksettaisiin. Tosin suostuisin myös ilmaiseksi, jos tuollainen nainen pyytäisi. Mikäs minua nyt sinkkuna estelisi?
 

Yhteistyössä