The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Hei kertokaas, jos laitan kiharoita hiuksiin semmosel raudalla niin pitääkö ennen sitä laittaa jotain tököttiä päähän vai riittääkö jos hiuslakkaa laitan sit jälkeenpäin?
 
IhanaValo
Hmm, tähän hätään en taida ehtiä tommoista hommata mut pitää muistaa ens kertaa varten. Mut tuotteessa pitää siis kai lukea että kestää kuumuutta/on siihen tarkoitukseen tehty? Et normimuotovaahtoa tms. ei varmaan kannata laittaa..
 
kahvikirahvi
Mp perhana vaan nukkuu enkä mää pääse hakemaan kaapista vaatteita ja pakkaamaan herättämättä sitä :kieh: Suihkuunkin pitäis joutaa ja käydä paneen auto roikkumaan ja kaikkee. Stressi iskee kohta..
 
Mulle aamut on aina vaikeita. Mutta jos tää alkava kevät noudattaa samaa kaavaa kun edellinen, niin pp reipastuu aamusin aiemmin kun alkaa tulemaan valosaa. Edellinen kevät ja kesä heräiltiin seittämän aikaan. Jotain hyötyä siitä pimeydestäkin.


Ja jos ihan rehellinen olen niin ärsyttää koska meidän edellisessä heräämisjärjestelyssä ei ollu mitään vikaa, ja nyt tää vaan yrittää ilmottaa neuvottelematta uudet säännöt. Ei toimi mun kanssa semmonen ollensakkaan.
laita pimennysverhot :)
 
i i i k



kun harjasin hiuksiani suihkun jälkeen, huomasin harmaan hiuksen :kieh:
ei niitä nyt vielä voi tulla :O :'( tai no periaatteessa voisi mutta eih
alkaahan jotkut harmaantumaan jo parikymppisenän naisetkin siis

nyppäsin sen irti ja kun lähemmin tutkiskelin, se oli valkoinen eli varmaan vaan joku kuollut hius :xmas: :heart:


hain muuten hajuvetenikin postista =) :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Lilith Le Nuit
i i i k



kun harjasin hiuksiani suihkun jälkeen, huomasin harmaan hiuksen :kieh:
ei niitä nyt vielä voi tulla :O :'( tai no periaatteessa voisi mutta eih
alkaahan jotkut harmaantumaan jo parikymppisenän naisetkin siis

nyppäsin sen irti ja kun lähemmin tutkiskelin, se oli valkoinen eli varmaan vaan joku kuollut hius :xmas: :heart:


hain muuten hajuvetenikin postista =) :heart:
Mulla on niitä sen verran että ei jaksa nyppiä pois. :kieh:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä