The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan pakko :D
Tuo on kuule kuin juna ajaa pitkää matkaa ja kiinni ei jää mihinkään, vaikka kuinka survois...
Mitäs muuta Famille?
Uskoisin että on näin :) Voittaako Volvon :)

Mitäpä mulle ihmeitä, tässä olen viettänyt kahta vapaapäivää :)
Aamulla nukuin pommiin ja vanhin lapsi tuli herättään noin 45 min ennen koulun alkamista :)
Joko en ollut laittanut puhelinta soittaan tai sitten se soi enkä huomannut laittaa torkulle :) Hyvin kouluun ehtivät kun autolla pääsivät.

Räkätautikin alkaa helpottaan :)

Katsoitkos jo kalenteria toukokuulle?
 
Uskoisin että on näin :) Voittaako Volvon :)

Mitäpä mulle ihmeitä, tässä olen viettänyt kahta vapaapäivää :)
Aamulla nukuin pommiin ja vanhin lapsi tuli herättään noin 45 min ennen koulun alkamista :)
Joko en ollut laittanut puhelinta soittaan tai sitten se soi enkä huomannut laittaa torkulle :) Hyvin kouluun ehtivät kun autolla pääsivät.

Räkätautikin alkaa helpottaan :)

Katsoitkos jo kalenteria toukokuulle?
Voittaa Volvon 6-0 ;)
Hyvä, ettei huonoa kuulu. Minäkin olin aamulla myöhässä kuten aina, vaikka ajoissa heräsinkin. Menin ite kymmeneen, mutta silti onnistuin viemään pojan 9:10 kouluun kun 9:00 ois pitänyt olla. Oon aina myöhässä. :D
Katsoin, mutta aika kiireiseltä näyttää. Sopikaa vaan joku tapaamispäivä, mulla on niin kiireinen toukokuu, että jos satun pääsemään, ei sillä viikonlopulla väliä, kunhan ei ole toukokuun viimeinen viikonloppu.

Jos juuri tuon ostaisit, kannattaa vaihtaa rekkari ;)
Joku voi kokeilla saada tietoja sen perusteella.
En mä juuri tuota osta, mutta vastaavanlaisen voisi sitten, kun joskus on vähän parempi rahatilanne. :)

Nyt, hyvät yöt ! Palataan aamulla!
 
Voittaa Volvon 6-0 ;)
Hyvä, ettei huonoa kuulu. Minäkin olin aamulla myöhässä kuten aina, vaikka ajoissa heräsinkin. Menin ite kymmeneen, mutta silti onnistuin viemään pojan 9:10 kouluun kun 9:00 ois pitänyt olla. Oon aina myöhässä. :D
Katsoin, mutta aika kiireiseltä näyttää. Sopikaa vaan joku tapaamispäivä, mulla on niin kiireinen toukokuu, että jos satun pääsemään, ei sillä viikonlopulla väliä, kunhan ei ole toukokuun viimeinen viikonloppu.



En mä juuri tuota osta, mutta vastaavanlaisen voisi sitten, kun joskus on vähän parempi rahatilanne. :)

Nyt, hyvät yöt ! Palataan aamulla!
ajattelin että on juuri tuo kappale :)

kaippa se on sitten se pe 24.5 kun muuta ei ole kuulunut joka on periaatteessa toukokuun viimeinen viikonloppu kun seuraava on jo kesäkuuta (1.-2.5) jolloin koulut päättyy

joo, luinkin aamulla että olit myöhässä kun kouluun lähdit viemään :D

öitä =)
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä