The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mulla tuli muuten tänään mieleen että jos olis raskaana, ostais uuden raskaustestin ja pokais jonkun yhden yön hoidon. Sit aamulla pissais tikkuun ja menis sanomaan sille miehelle et "kato meille tulee vauva" ja näyttäis sitä testiä.
 
Lilith Le Nuit
Kenkien palautusreissu päättyi kyyneliin - "Myyjä nauroi päin naamaani, kun itkin" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

tuohan nyt ei ole liikkeen vika jos liian isot ostanut eikä näin ollen tarvitse hyvittää mutta ilmeisesti myyjäkin käyttäytynyt tökerösti
Ei ole liikkeen vika mutta kyllä pitää saada rahat takaisin. Myyjä on typerä. Saa olla iloinen että ei joudu olemaan mun kanssa tekemisissä.
 
Ei tarvikaan. ;) Kunhan vaan olet sitä mieltä ,että ihan pakko ostaa.
Mä olen ajanut tollasella ihan pirusti silloin kun diesel oli vielä halpaa ja nyt ruotsalaisilla ja japanilaisilla autoilla ajellessa olen kaivannut tuota menopeliä joka kilometrillä.
Jos sun on pakko ostaa, sun on pakko ostaa :)

Saattais olla hyvä ajettava mutta ei muuten mun makuuni.
Mutta eihän se mulle tulisikaan :D
 
kahvikirahvi
Ehdottomasti! Etenki se kauppalista. Hakeudumme sit vähän myöhemmin valmiiksi lämmenneinä peiton alle :xmas:
Selvä, minä poistun odottamaan sinua :kiss:

Tuli muuten mieleen Huonon Äidin fb-päivitys:
"Perheseksi = seksuaalisuuden muoto, johon ajaudutaan, ei pyritä. Tuntomerkit: usein toistuvat päänsäryt, yleinen tyytymättömyys ja pikaiset toimitukset lauantaisaunan päälle. Kausituote. Joskus sitä saa, joskus ei. Ennustettavuus huono."
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä