The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Mut mie oon lähös just nukkumaan..huomenna eessä pitkä päivä. Toisaalta toivon ettei kukaan tois lahjoja, en erityisesti tarvii mitään mut toisaalta jännittää tuoko joku jotain, ja miten hyvin se osuu kohdilleen..öitä kaikki! :hug:
 
IhanaValo
Aaw, mää haluan kans Soft Kitty -paidan! Mistä?
Emp:stä vissiin..miekin sitä aikani kuolailin mut sit siel luki et loppuunmyyty, petyin. Mut kai niitä oli tullu lisää kun mies oli saanu sen hankittua.

Soft Kitty Song - Girlie-paita - The Big Bang Theory - Tuotenumero: 230109 - alkaen 21,99 € - EMP postimyynti - Tuotemerkit, bändipaidat, CD-levyt, fanituotteet, rock-vaatteet, katumuoti ja elämäntyyli
 
kahvikirahvi
Hahahahaa, määpä kusetin teitä. Se oliki Twilightin viimenen osa mitä oon viimeks käyny liikkuvissa kuvissa tuijottamassa :LOL:

Sitä ennen Paranorman, Iron sky, Hulluna Saraan, New year, Red Riding Hood, Harry Potter 7, Liisa ihmemaassa.
 
Nyt rupee oikeesti silmät menee kiinni joten kai se on suoriuduttava sänkyyn.
Mä lähen katselee josko joku halailisi mua tuolla peiton alla....ai niin,eihän siellä kukaan ole *möh*. No jospa edes unissa,mulla kun on tällä viikolla ollut ihan mieletön halipula.

Hyviä öitä kaikille!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä