Olen sairas hiusten värjäämisen suhteen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rumataikaunis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rumataikaunis

Vieras
Vasta värjäsin mustalla ja kun mies vihjaa vaalennuksesta niin oon jo melkein kaupassa. Mulla on ollu ennen joulua viimeksi vaalea, ja ennen sitä vuorotellen tumma, vaaleaa, välissä punaistakin. Eikö ikinä voi olla tarpeeksi tyytyväinen kun on päässy tavoitteeseen? Pitää kyllästyä! Ja kuunnella miestä! "Vaihtelu virkistää".

Pitääkö mun vaan vaalentaa? Loppu silauksen käyn kampaajalla tekemässä, ei tarvitse pelätä. Oranssi sävy sopisi ainakin mun sporttilaukun kanssa yksiin.

Mutta siis taasko?! Mitä mä teen? :S

Mulla oli samanlaista hiusten värjäämisen kans joskus 18 vuotiaana :D. Meidä psyk. opettaja aikoinaan sano et jos pitää koko ajan vaihtaa väriä niin oma minä on hukas/hakuses. Nimimerkillä nyt jo monta vuotta musta hiuksisena pysynyt :)

Minä luin viime viikolla, että permanentti käsittelyt ovat taas tulossa muotiin ja ne ovat hellävaraisia verrattuna siihen mitä ne olivat parikymmentä vuotta sitten... Mulla on nyt kauhea himo kokeilla permanenttia kun oma hius on liukasta ja piikkisuoraa. Mulla on menossa periaatteesta oman tukan "luonnollistaminen" eli kasvatan blondia pois ja enkä haluaisi värjätä enää tukkaani ollenkaan.. Mut nyt tämä permanentti ei sovi tähän minun periaatteeseen sitten millään. Aaargh!

Ja minulla siis pitkä tukka alle olkapäiden ja omaa väriä on kasvanut vasta tuskastuttavat 10 cm.... Kolme vuotta sitten mulla oli poikatukka ja sitä sinnillä kasvatin tähän pituuteen.. Milloin voisi olla tyytyväinen nykyiseen olotilaan? *huokaus*

Juu se on varmaan just sitä itsensä hakemista, ei oikein tiedä mikä on, tumma vai vaalea, tai mikä yleensäkkään itselle sopii. Kokeile jotain siltä väliltä, ääripäät on aika hurjia.

Mitä jos vaikka lukisit kirjoja tai yrittäisit muuten edes VÄHÄN sivistää itseäsi. Naiset jotka panevat hiuksilleen noin paljon painoarvoa ovat poikkeuksetta ilmapäitä.

[QUOTE="huoh";28007516]Mitä jos vaikka lukisit kirjoja tai yrittäisit muuten edes VÄHÄN sivistää itseäsi. Naiset jotka panevat hiuksilleen noin paljon painoarvoa ovat poikkeuksetta ilmapäitä.[/QUOTE]

Hahahahaa :D Pitääkö joka ketjuun tulla pätemään :D :D

Hiukset menee kamalaan kuntoon ja voit helposti allergioistua väreille.
Allergiareaktio voi tulla aivan yllättäen ja sittenpä sinun pitääkin viettää pitkä aika siinä juuri silloin päässäsi olevassa värissä jos selvitä reaktiosta hengissä.
Hiusvärit on kamalia myrkkyjä joista imeytyy aina jonkinverran myrkkyjä myös elimistöön.
Musta on todella allergisoiva hiusväri ja jos luonnostasi olet vaalea/blondi, hyvintodennäköisesti se EI sovi sinulle.
Useimmiten musta sopii vain luonnostaan tummille bruneteille, niillekkään ei kaikille(kuten minulle).

Mä värjäilin kymmenen vuotta kaiken maailman shokkiväreillä ja lopulta päädyin mustaan.. vaaleaan.. mustaan ja taas vaaleaan.. :D

Sitten tuli stoppi, aloin raidoittamaan mun mustaa tukkaa ja melkein vuoden päästä oli tosi ihanan luonnollinen ja nyt kasvatan omaa vaaleaa takaisin.

Ei enää jaksanut taistella "mikä on paras" :D

Tiedn mikä sisimmässäni olen, kiitos diagnoosista. :) Niin, vaalea on oma ja ihmeen hyvässä kunnossa hiukset on pysyny kun pikku hiljaa muokkailee. Ei purkkatukkaa niin sanotusti!

Yhteistyössä