The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tietty oli kova :O pehmeänhän heti tuntee kädessä :xmas:

mutta testasin toistakin pakettia niin sama juttu
ehkä mun makuaistissa nyt vaan jotain häikkää :D
töissäkin juhla mokkaa ja sielläkin maistui samalta nyt kun muistelen
onhan mulla noita troppeja ollut, jos niillä ois jotain vaikutusta, en tiedä
jos kahvi alkoi maistumaan oudolta samaan aikaan kun kuuri alkoi niin eiköpä tätä probleema voida pitää ratkaistuna

vai mitä mieltä muut sherlokit on?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
jos kahvi alkoi maistumaan oudolta samaan aikaan kun kuuri alkoi niin eiköpä tätä probleema voida pitää ratkaistuna

vai mitä mieltä muut sherlokit on?
Juu, kuuri alkoi viime viikon ma ja loppui ke, vaikutus loppuu tänään.
Niin ja maanantainahan sain sitä jotain tulehduskipulääketta (arcoxia) tuohon kylkeen. Kuukletin ja melko harvinaisena haittavaikutuksena oli makuaistin häiriöt.

Kumma kun missään muussa en ole huomannut kuin tuossa kahvissa.
Ehkä se vielä normalisoituu :)
 
Lilith Le Nuit
Minusta yletön syöminen ja herkuttelu on älytöntä. Siinähän voi lihota monia kiloja. Kiva saada niitä sitten pois raskauden jälkeen. Mä söin raskaana ollessa saman verran kuin muulloinkin.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Minusta yletön syöminen ja herkuttelu on älytöntä. Siinähän voi lihota monia kiloja. Kiva saada niitä sitten pois raskauden jälkeen. Mä söin raskaana ollessa saman verran kuin muulloinkin.
Oli raskaana tai ei niin kyllä sitä pikkusen pitäs katsoa mitä siitä suustansa alas laittaa kun sitten on turha valittaa kun on se vararengas ilmestynyt siihen vatsan seudulle.

raskausasioihin en muuten osaa ottaa kantaa kun ei ole siitä olotilasta kokemusta.
 
Minusta yletön syöminen ja herkuttelu on älytöntä. Siinähän voi lihota monia kiloja. Kiva saada niitä sitten pois raskauden jälkeen. Mä söin raskaana ollessa saman verran kuin muulloinkin.
En mäkään oikeastaan sen erilaisemmin syönyt. Ekassa raskaudessa oli jossain vaiheessa himo kasviksiin ja dippikastikkeisiin :p ja vikassa kyllä tuli monesti illalla syötyä vähän enemmän.
Aika paljon kyllä salaattia ja leipää ja uutta perunaa :p

Kilot lähti kyllä noin kolmessa kuukaudessa.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mä sen tiedän mutta nyt puhuin syömisestä raskauden aikana.
no sama asia silti,onko raskaana vai ei ,kyllä sitä silti pitäs katsoa vähän mitä syö.Tai no jos haluaa väkisin itteensä tunkea sitä rasvasokeri paskaa ni senkun mutta turha sitten valittaa kun on niin ja niin iso sieltä ja täältä.
Ei sitä tarvitte syödä ku hevonen,oli raskaana tai ei.
 
Lilith Le Nuit
no sama asia silti,onko raskaana vai ei ,kyllä sitä silti pitäs katsoa vähän mitä syö.Tai no jos haluaa väkisin itteensä tunkea sitä rasvasokeri paskaa ni senkun mutta turha sitten valittaa kun on niin ja niin iso sieltä ja täältä.
Ei sitä tarvitte syödä ku hevonen,oli raskaana tai ei.
:O Rupeat sinä sanomaan 42v. ruokavaliosta? Mulla on tarvittava tieto ravinnon suhteen ihan alan ihmisiltä. Ja nyt suljen suuni asiasta. Tulee muuten sanottua vaikka mitä.
 
Sen verran täytyy käydä kommentoimassa, että raskaus-aikana lapsi,lapsivesi, istukka, verimäärän lisääntyminen kerryttävät painoa n. 5-10kg, ihmisestä riippuen, muut on sitte nestettä ja/tai syömisellä kerrytettyjä kiloja :) mulle tuli ekasta 8 ja tokasta 12kg, molemmista oli jälkitarkastukdeen mennessä nuo kilot lähteny. Mut nyt hetki töllöä ja sit uinumaa, öitä :kiss:
Jos on kirjotudvirheitä nii johtuu siitä ku kirjotan luurilla....
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
:O Rupeat sinä sanomaan 42v. ruokavaliosta? Mulla on tarvittava tieto ravinnon suhteen ihan alan ihmisiltä. Ja nyt suljen suuni asiasta. Tulee muuten sanottua vaikka mitä.
No enhän mä sua ole neuvomassa vaan sanoin oman mielipiteeni asiasta mutta ilmeisesti sitä ei saisi sanoa ääneen. Kuten sanottu mä en tiedä raskausaikasista syömisistä tai muistakaaan raskaus asioista mitään kun ei ole kokemusta mutta mitä merkitystä sillä on onko raskaan vai ei kun perusasia on sama,ei kannata syödä sellasta mistä sitten myöhemmin valiittaa kun on niin iso ja kamala.

tää oli kaikki yleisesti,ei kritiikkinä sua tai ketään muutakaan kohtaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä