The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tilulilulei:wave:

mitä täällä on tapahtunut kun uudet tonnibileet olleet? No,sainpahan kokea edes ne ekat,eka kertaa ei voi toiste kokea:D

ja mitä...onko Metis pieniin päin?

Mitä muuta täällä on tapahtunut. Mä olin aamulla melkeen kolarin tai ulosajon silmnnäkijä mutta en sitten kuitenkaan ihan...Oli hetkeä aiemmin tapahtunut,autoja oli tien vieressä ja yksi katollaan ojassa,aamulla aikasin pimeessä. Ei ollut vielä poliiseja/ampparia/paloautoa paikalla mutta vastaan sitten tuli paloauto. Onneks ite en joutunut siihen tilanteeseen.
 
Tilulilulei:wave:

mitä täällä on tapahtunut kun uudet tonnibileet olleet? No,sainpahan kokea edes ne ekat,eka kertaa ei voi toiste kokea:D

ja mitä...onko Metis pieniin päin?

Mitä muuta täällä on tapahtunut. Mä olin aamulla melkeen kolarin tai ulosajon silmnnäkijä mutta en sitten kuitenkaan ihan...Oli hetkeä aiemmin tapahtunut,autoja oli tien vieressä ja yksi katollaan ojassa,aamulla aikasin pimeessä. Ei ollut vielä poliiseja/ampparia/paloautoa paikalla mutta vastaan sitten tuli paloauto. Onneks ite en joutunut siihen tilanteeseen.
Minen oo pieniin päin.
 
Mä tein sen! selvisin kauppareissusta ilman herkkui:D ostin vaan kauheesti kaikkee terveellistä. Hyvä mä!
Hyvä sinä :flower:

Mä taas ostin famin (yllätys :D ), kismetin ja dominokeksejä :p joita kohta syön kun sumppi pihissyt.

Keittimenkin putsasin ja päästin vettä moneen kertaan läpi ja laitoin kalkinpoistajaa.
Saa nähdä onko kahvi nyt yhtään parempaa kuin päivällä:)
 
Tilulilulei:wave:

mitä täällä on tapahtunut kun uudet tonnibileet olleet? No,sainpahan kokea edes ne ekat,eka kertaa ei voi toiste kokea:D

ja mitä...onko Metis pieniin päin?

Mitä muuta täällä on tapahtunut. Mä olin aamulla melkeen kolarin tai ulosajon silmnnäkijä mutta en sitten kuitenkaan ihan...Oli hetkeä aiemmin tapahtunut,autoja oli tien vieressä ja yksi katollaan ojassa,aamulla aikasin pimeessä. Ei ollut vielä poliiseja/ampparia/paloautoa paikalla mutta vastaan sitten tuli paloauto. Onneks ite en joutunut siihen tilanteeseen.
Jopas sunkin kohdalla nyt sattuu, eilen ja tänään.
Mäkin olen melkein osunut samaan aikaan kolariin kun oli juuri pikkasen ennen rysähtänyt.

2+ sekoili jotain, tänne ei yöllä päässyt ja aamulla ketju oli sivulla 997 ja klo 20 jotain oli vika kirjoitus :headwall:

Saatiin juu toiset tonnibileet :D
 
Sangria
Hyvä sinä :flower:

Mä taas ostin famin (yllätys :D ), kismetin ja dominokeksejä :p joita kohta syön kun sumppi pihissyt.

Keittimenkin putsasin ja päästin vettä moneen kertaan läpi ja laitoin kalkinpoistajaa.
Saa nähdä onko kahvi nyt yhtään parempaa kuin päivällä:)
Kahvii minäkin juon täällä:) mun pitäis tehdä kans tuo kalkinpoisto tuohon keittimeen. Muista ees koska viimeks sen tehny:D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä