H
Heeh
Vieras
TOSITARKOITUKSELLA KESÄÄN 
moi
täällä ois tällänen rauhallinen, rehti, savuton, lihaksikas, komea mies.
olen tässä jo aikani ollut sinkkuna kun en ole naistani löytänyt ja tännekkin piti eksyä löytääkseni sinut? kaveriksi? seksi kamuksi
töissä käyn vakituisesti ja harrastuksina pääsääntösesti tuo punttireeni ja voi kai leffojen katsominen harrastus olla.. sinusta en kyllä harrastusta ottaisi vaan jotain muuta! vaikka sua ajaisikin
joten pistäs tänne viestiä jos olet iloinen, estoton ja ainakin naisellinen nainen kaikilla herkuilla.. etkä pihtaa
kaiken muun voitkin sitten itse kertoa?
niin ja ihan vakituista suhdetta haluan ettei tule väärinkäsityksiä.
itse viihdyn hyvin kotosalla ellei oman (sinun) naisen kanssa keksitä jotain tekemistä.. ruoanlaittokin onnistuu parhaiten kahdestaan ainakin minulta kuten muutkin kotityöt
enkä käytä aikaa tietokoneella.. ethän sinäkään liikaa?
en omaa mitään vaivoja hehe ja pääkoppakin on ajatuksia täynnä toisinaan vaikka ujo olenkin luonteeltani.
etsin siis terveet elämäntavat omaavaa naista joka ei kaihda laiskottelua sohvalla kuten ei myöskään liikuntaa vaikka yhteisellä lenkillä?
Niin tulipa tossa jo kerrottua että jos oisit iloinen ja naisellinen nainen..
ETSIT tietenkin vakituiseen suhteeseen miestä. seksin suhteen voisit olla kyltymätön, halukas, kokeilun haluinen, miksei vaikka alistuva jossain mielessä
tarkoitus olis tietenkin olla ihanassa seksiä tursuavassa suhteessa kanssasi.. kuitenkaan unohtamatta muunlaista yhdessä oloa 
pistäs pikasesti viestiä.. hani hehe.
moi
täällä ois tällänen rauhallinen, rehti, savuton, lihaksikas, komea mies.
olen tässä jo aikani ollut sinkkuna kun en ole naistani löytänyt ja tännekkin piti eksyä löytääkseni sinut? kaveriksi? seksi kamuksi
töissä käyn vakituisesti ja harrastuksina pääsääntösesti tuo punttireeni ja voi kai leffojen katsominen harrastus olla.. sinusta en kyllä harrastusta ottaisi vaan jotain muuta! vaikka sua ajaisikin
joten pistäs tänne viestiä jos olet iloinen, estoton ja ainakin naisellinen nainen kaikilla herkuilla.. etkä pihtaa
niin ja ihan vakituista suhdetta haluan ettei tule väärinkäsityksiä.
itse viihdyn hyvin kotosalla ellei oman (sinun) naisen kanssa keksitä jotain tekemistä.. ruoanlaittokin onnistuu parhaiten kahdestaan ainakin minulta kuten muutkin kotityöt
enkä käytä aikaa tietokoneella.. ethän sinäkään liikaa?
en omaa mitään vaivoja hehe ja pääkoppakin on ajatuksia täynnä toisinaan vaikka ujo olenkin luonteeltani.
etsin siis terveet elämäntavat omaavaa naista joka ei kaihda laiskottelua sohvalla kuten ei myöskään liikuntaa vaikka yhteisellä lenkillä?
Niin tulipa tossa jo kerrottua että jos oisit iloinen ja naisellinen nainen..
pistäs pikasesti viestiä.. hani hehe.