The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
:hug:
Meillä tapahtui aamupomppaus esikoisen toimesta klo 5..."äiti, joko saa herätä?" Yritin vielä saada rauhottuu, mut 5min päästä kuului sama kysymys niin sanoin että omaan huoneeseen jos menee ja lukee tai kattoo ohjelmaa siellä..kuopus nukkui miun vieressä.
Hyiiii mä kuolisin varmaan jos joutuisin heräämään niin aikasin. Pp heräs eka kuudelta, näki vissiin pahaa unta. Otin sen viereen mutta se tohisi siinä unissaan niin että mp heräsi ja vaihto toiseen huoneeseen nukkumaan. Sitten kun mp avas oven ja kuulu mukava narahdus saranoista niin eiköhän pp pompannu sitten ylös sängystä eikä suostunu enää nukkumaan.
 
IhanaValo
Hyiiii mä kuolisin varmaan jos joutuisin heräämään niin aikasin. Pp heräs eka kuudelta, näki vissiin pahaa unta. Otin sen viereen mutta se tohisi siinä unissaan niin että mp heräsi ja vaihto toiseen huoneeseen nukkumaan. Sitten kun mp avas oven ja kuulu mukava narahdus saranoista niin eiköhän pp pompannu sitten ylös sängystä eikä suostunu enää nukkumaan.
No, en mie sillon vielä jaksanu nousta mut en oikeen untakaan saanu enää, sit kun esikko nous niin kissat alotti aamuravauksensa, raapivat ovia ja naukui yms. mukavaa..
 
kahvikirahvi
No, en mie sillon vielä jaksanu nousta mut en oikeen untakaan saanu enää, sit kun esikko nous niin kissat alotti aamuravauksensa, raapivat ovia ja naukui yms. mukavaa..
Kissa! Voi kun tulikin ikävä omaa vanhaa katinroikaletta. Pp.kin on ihan kissafani. Se oli yks päivä hoidossa mun kaverilla jolla on kissa ja voi että se oli onnellinen kun sai käydä silittelemässä kisua. Ja se kuvakirjasta katto kissan kuvaa ja sano että "kis kis" :D Mun porukoilla se viimeksi juoksenteli kissan perässä ja huuteli että MIAU :D :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Huomenia vastasaapuneille..

Lapset on laitettu matkaan, esikoinen kouluun ja kuopus hoitoon..mies menee kohta nukkumaan joten saan palloilla taas keskenäni muutaman tunnin.
Ainakin ois tiskiä ja kissanastiaa taas siivousvuorossa..
 
Huomenia vastasaapuneille..

Lapset on laitettu matkaan, esikoinen kouluun ja kuopus hoitoon..mies menee kohta nukkumaan joten saan palloilla taas keskenäni muutaman tunnin.
Ainakin ois tiskiä ja kissanastiaa taas siivousvuorossa..
Mä aion ite nauttia aamun pitkän kaavan kautta, kun kerran tänään mun ei tarvi lähtee viemään esikoululaisia . Imuria pitääs kyllä huudattaa ja samoin pyyhkästä lattioita nihkeellä.
Niin ja mun pikku-ukko on yökuivakin, nukkunu jo parit yöt ilman vaippaa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä