The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Siis minuu ahdistaa jos ilta ei menekään miten on suunniteltu, siis lähinnä et miten osaan pitää mahollisen pettymyksen piilossa? Pitää varmaan yrittää juoda sen verran hyvät hiprakat ettei huomaa jos jokin homma mättää..
Ja siis jos on jääny huomaamatta, ilmotan nyt vielä erikseen, että perjantaina saatte laittaa miunkin lootan kolisemaan, saa laittaa onnitteluja :D Eikä tuohon ollu sisälletetty mitään vihjauksia..:LOL:
 
Siis minuu ahdistaa jos ilta ei menekään miten on suunniteltu, siis lähinnä et miten osaan pitää mahollisen pettymyksen piilossa? Pitää varmaan yrittää juoda sen verran hyvät hiprakat ettei huomaa jos jokin homma mättää..
Ja siis jos on jääny huomaamatta, ilmotan nyt vielä erikseen, että perjantaina saatte laittaa miunkin lootan kolisemaan, saa laittaa onnitteluja :D Eikä tuohon ollu sisälletetty mitään vihjauksia..:LOL:
:whistle:
 
Kommentteja myrskyn jälkeen:
-Katos kun katos katos
-Tukki tukki tukkitien

Isäntä Kokko-rengille juhannuksen alla:
-Kokko ! Kokoo kokoon koko kokko
-Koko kokkoko ?
-Koko kokko


Olivier Panis Jos Verstappen antas. :whistle:
Hilja sano hiljalle hiljaa, niin hiljaa, ettei hilja itsekään tiennyt, kuinka hiljaa, hilja sanoi hiljalle hiljaa.

Kun rakas rakastaa rakasta, niin rakkaan rakas, ei itsekään tiedä kuinka rakkaan rakas on rakkaalle rakas :D

:LOL:

Mä panen sua jossain vaiheessa. ;)
Panes vaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Siis minuu ahdistaa jos ilta ei menekään miten on suunniteltu, siis lähinnä et miten osaan pitää mahollisen pettymyksen piilossa? Pitää varmaan yrittää juoda sen verran hyvät hiprakat ettei huomaa jos jokin homma mättää..
Ja siis jos on jääny huomaamatta, ilmotan nyt vielä erikseen, että perjantaina saatte laittaa miunkin lootan kolisemaan, saa laittaa onnitteluja :D Eikä tuohon ollu sisälletetty mitään vihjauksia..:LOL:
Älä nyt hyvänen aika stressaa niitä pippaloita noin paljon ,hyvin ne menee ja kaikilla varmasti todella hauskaa. Turha suunnitella miten illan pitäs mennä,se menee omalla painollaan. Ota iisisti:)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28001733:
Juu, tuli huomattua... Ensin pakotti tissejä, samana iltana ku oltii oltu ulkona. Sit nouse kuume vielä 39 asteeseen. Seuraavana aamuna lääkäriin ja nuori söpö lääkärimies puristeli mun tissejä :p

:kiss:
uuh :heart:

mikäs siinä sitten ollessa :D

mä pyllistelin tällä viikolla lääkärille :D
 
Ollankohan me famin kans vaihettu jokin osa aivoista keskenämme kun musta tuntuu et mä olin alkuun tuhma ja fami kiltti ja nyt famista kuoritunut ihan pervoliisa ja minä olen kilttiäkin kiltimpi :D

Ihan vaan huomioinut tälläsen pikkuseikan;)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Älä nyt hyvänen aika stressaa niitä pippaloita noin paljon ,hyvin ne menee ja kaikilla varmasti todella hauskaa. Turha suunnitella miten illan pitäs mennä,se menee omalla painollaan. Ota iisisti:)
No koitan olla stressaamatta ees tuota mut aika huonoin tuloksin tähän mennessä.
Mut jos ei tule tarpeeks porukkaa niin miehen pitää kutsuu omia kavereitaan..se lähinnä huolettaa, biletän sit miehen siskojen ja kavereiden kans
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä