The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"..."
voi jestas sentään, samat vanhat kääkät täällä ja samat vanhat (paskat) jutut. aattelin vaan tulla kiittämään et ootte joku kerta älynny tosiaan tehä ihan tällasen oman ketjun jossa voitte hihhuloida keskenänne. kun näkee että ei tuota omaa elämää voi oikeen olla, tällanen virtuaalitodellisuus se on sitten jännää :) kas kummaa kun katsoo hiukan nickejä, ettei tää ketju ole täynnä omasta naamasta otettuja kuvia. mies ja lapset nukkuu ja itse istua nökötetään ja flirttaillaan netissä joillekkin nössöille ukoille jotka käyttää naisten suosimaa palstaa. muistakaa ennen nukkumaanmenoa taas tyhjätä sivuhistoria! :)
kiitos vielä kerran siis että teitä ei tartte katella paljoo muissa ketjuissa enää. silti tääkin ketju välillä ärsyttää kun jatkuvasti tuolla ylhäällä muiden kiinnostavien ketjujen tiellä, kyllähän sen nyt tietää että tämä ketju nousee aina, kun aina on joku koneella ja kommentoimassa.
 
[QUOTE="...";27997849]voi jestas sentään, samat vanhat kääkät täällä ja samat vanhat (paskat) jutut. aattelin vaan tulla kiittämään et ootte joku kerta älynny tosiaan tehä ihan tällasen oman ketjun jossa voitte hihhuloida keskenänne. kun näkee että ei tuota omaa elämää voi oikeen olla, tällanen virtuaalitodellisuus se on sitten jännää :) kas kummaa kun katsoo hiukan nickejä, ettei tää ketju ole täynnä omasta naamasta otettuja kuvia. mies ja lapset nukkuu ja itse istua nökötetään ja flirttaillaan netissä joillekkin nössöille ukoille jotka käyttää naisten suosimaa palstaa. muistakaa ennen nukkumaanmenoa taas tyhjätä sivuhistoria! :)
kiitos vielä kerran siis että teitä ei tartte katella paljoo muissa ketjuissa enää. silti tääkin ketju välillä ärsyttää kun jatkuvasti tuolla ylhäällä muiden kiinnostavien ketjujen tiellä, kyllähän sen nyt tietää että tämä ketju nousee aina, kun aina on joku koneella ja kommentoimassa.[/QUOTE]

Nostamalla nostetaan :D Katkeruuttako tunnet, kun täällä syntyy ystävyyssuhteita ja ehkä kenties suhteita, joita ilmeisesti itse kaivannet.
Ehkä et ymmärtäne, että täällä huumori kukkii aiheesta kuin aiheesta. Kukaan tuskin ihan tosissaan vonkaa ketään. Tai muutenkaan ottaa elämää turhan vakavasti.

Me olemme kauniita ihmisiä :D
 
Nostamalla nostetaan :D Katkeruuttako tunnet, kun täällä syntyy ystävyyssuhteita ja ehkä kenties suhteita, joita ilmeisesti itse kaivannet.
Ehkä et ymmärtäne, että täällä huumori kukkii aiheesta kuin aiheesta. Kukaan tuskin ihan tosissaan vonkaa ketään. Tai muutenkaan ottaa elämää turhan vakavasti.

Me olemme kauniita ihmisiä :D
Ja kauneus on katsojan silmassa. Sielta sita saapi sitten kaivella...
 
Eri kaupungissa net käsityöpajat mitä meinasit.. Mukava että ei ole paikkaa revitty hajalle ja se vanha ruukki vielä pystyssä ja kunnostettu :)
Jostainhan siella oli kova vaanto jokin aika sitten... Yksityinen taisi ostaa jotain ruukkialueen asuintaloja ja vuokralaiset olivat huolissaan. Kesaisin torille tuodaan japanilaisia turisteja bussilasteittain, pyorahtavat siella joitain minuutteja ja taas matka jatkuu. :)

Ai niin, lamojakin siella nakee toisinaan! Ei siis laamoja, vaan tiibetilaisia hengenmiehia. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä