The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lilith Le Nuit
Kyselin seksi osiossa mistä nettisivulta löytää asiallista seuraa. Tuli vain yksi vastaus, sekin oli sellainen mis kerrottiin s-posti os. Olkoon sitten, poistin viestin. :mad:
 
IhanaValo
Alkaa vähäsen jo jännittää pe, toivon vaan että saan kaiken valmiiks, leipomukset ja muut..
Vieläkin oikeestaan mietityttää teenkö ennemmin lohipiiraan vai pasteijoita(suht pieniä)?
 
Alkaa vähäsen jo jännittää pe, toivon vaan että saan kaiken valmiiks, leipomukset ja muut..
Vieläkin oikeestaan mietityttää teenkö ennemmin lohipiiraan vai pasteijoita(suht pieniä)?
pasteijoita sanon minä:) Lohi on hyvää mutta itse en tykkää siitä muuten kun joko uunissa laitettuna tai loimutettuna,savustettuna menee myös mutta ei ole niin hyvää kuin loimuna mutta lohipiirakka ei uppoisi mulle.

Vai meinasik tehdä lohipasteijoita? silloin jättäisin nekin syömättä mutta mä olenkin vähän ronkeli:ashamed:
 
IhanaValo
pasteijoita sanon minä:) Lohi on hyvää mutta itse en tykkää siitä muuten kun joko uunissa laitettuna tai loimutettuna,savustettuna menee myös mutta ei ole niin hyvää kuin loimuna mutta lohipiirakka ei uppoisi mulle.

Vai meinasik tehdä lohipasteijoita? silloin jättäisin nekin syömättä mutta mä olenkin vähän ronkeli:ashamed:
Ajattelin että sitä kalaa yrittäisin johonkin muotoon ympätä mukaan kun voileipäkakussa on kinkkua. Voihan olla näillä lohenhinnoilla ettei sitä tuu ostettua ollenkaan, mietinnässä vielä..torstaina vissiin kauppaan. Mut tosiaan, saahan pasteijoihin laittaa muutakin..hmm.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä