The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:LOL:Vai semmoisia suhteita...

Mie oon nyt lähiaikoina ihastunut pitkästä aikaa Italian salaattiin, vasta söin kahteen päivään koko rasian, yksin:ashamed:

Mut nyt on pitsaa masu täys, pitäskö mennä päiväunille vai mitähän keksis..
Sain just luettuu kirjankin ja aamupäivällä sain ekan sukankin valmiiks. Tietty se toinenkin pitäis vielä tehä mut ei ihan hetiperään jaksas..
Ja mää en syö mitään muita salaatteja,ku tuoresalaatteja tai itetehtyä makaronisalaattia :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mun piti just kommentoida että eikö toi vois olla semmonen tilanne missä nainen ajattelee että hienoa kun mies ei halua päästä pöksyihin ekoilla treffeillä :D
Eiku se idea ei oo tuossa se et katotaan söpösti yhdessä käsikädessä muumeja. Vaan nainen jää yksin olohuoneeseen kun mies poistuu makkariin leikkiin hattivatin kaa :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
kahvikirahvi
Eiku se idea ei oo tuossa se et katotaan söpösti yhdessä käsikädessä muumeja. Vaan nainen jää yksin olohuoneeseen kun mies poistuu makkariin leikkiin hattivatin kaa :whistle:
Tajusin tajusin, ei mulla nyt niin pitkät piuhat ollu (tällä kertaa). Mutta vaikkei sitä yhdesä katsottaiskaan niin voihan se nainen silti arvostaa sitä ettei heti olla pöksyihin tulossa :xmas:


Hieman absurdia kyllä...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Samoin, mäkin käyn 5 päivänä töissä :LOL:

Ok, treffasitte siis ekan kerran, jännää :)

Mulla vähän sama juttu jos kello soittaa jotenkin eri aikaan kun normaalisti niin saatan heräillä ja tarkistella mitä kello on etten nuku pommiin :D

Mukavaa työpäivää vaikka oletkin jo mennyt :)
Olihan se vähän jännää kyl aluksi.. Tuntu sille ku olis menny ensitreffeille :D Mut hienosti meillä ainaki synkkas, ainaki mun mielestä :p

Kiitos työpäivien toivottamisesta. Pääsin kotii ja laitoin sumpit pihisee, kohta hörppään ne ja sit tarvis alkaa varaileen junalippuja yms. mukavaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27994401:
Olihan se vähän jännää kyl aluksi.. Tuntu sille ku olis menny ensitreffeille :D Mut hienosti meillä ainaki synkkas, ainaki mun mielestä :p

Kiitos työpäivien toivottamisesta. Pääsin kotii ja laitoin sumpit pihisee, kohta hörppään ne ja sit tarvis alkaa varaileen junalippuja yms. mukavaa :)
Ehkä viikonloppuna ei jännitä niin paljoa kun joutuu maistelemaan olutta :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä