The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lilith Le Nuit
mä en tykkää shoppailla kauheesti,kerran pari vuodes käyn niin et menee koko päivä mutta muuten en oikeen,olen niin pihi etten raaski ostaa mitään,paitsi kenkiä:D usein sitä hyppää viikonloppusin autoon ja ajaa "naapuriin" ostoksille vaikkei sit mitään ostaiskaan.
Mä voisin shoppailla vaikka joka viikko ja muutaman tunnin ajan. Jos olis varaa siihen. :rolleyes:
 
Anteeks kaikille höpötykseni, ei pitäis teillekään purkaa kaikkia vatutuksen aiheita ja kaikkea valitusta..pääsen kaikkien ignoorauslistalle vielä :) Koitan viim.aamulla keksiä jotain positiivistakin sanottavaa ettei kaikki menis vaan valitukseksi..tunnun vaan luonteeltani olevan semmoinen murehtija ja ku on vielä huono itsetuntokin, vai mikä se oli..tosin en IRL sitä kenellekään valita, mitä nyt miehelle joskus murmatan millon mistäkin..
Voi kuule,anna tulla vaan ulos jos siltä tuntuu:hug:

Olenhan minäkin viime aikoina purannut tänne kurjaa oloa mikä tietysti välillä hävettää mutta kun ei sisälläkään jaksa kaikkea pitää ja se kenelle IRL purkaan tuntoja niin en oikeesti viitsisi häntäkään aina rasittaa vaikka on sanonut että hänelle voi aina purkaa oloaan jos siltä tuntuu mutta jotenkin sitä ei silti aina ilkeis.
 
IhanaValo
Kiitos teille, haleista ja sanoistanne..niin kai se on, mahtuuhan tänne juttua mut sanokaa vaan ihan rohkeesti jos tuntuu että liikaa valitan. :) sit ainakin tajuan jos en muuten :LOL:

Shoppailusta; Kirpparilla tykkään käydä mut muuten keskustassa en oikeen osaa pyöriä..tietty jos on joku asia mikä pitää hankkia niin menen keskustaan, haen sen ja saatan vähän katella muutakin mut en osaa mennä ihan vaan haahuilemaan keskustan kauppoihin. Mukana roikun jos joku haluaa mukaan ns. "makutuomariksi"
 
Mä en tykkää käydä yksin elokuvissa kun aina katotaan pitkään et toi tulee yksin..tietysti jos lähtis jonnekin muualle elokuviin niin tuskin niin katottais,toisin kun täällä.

oishan se kiva saada uusia leffakavereita ym. kun entiset tuntuu olevan jo niin omissaan.
Mää käyn elokuvissa useammin yksin kuin seurassa. En oikeastaan edes ajattele että katsooko joku, eikä täällä maalikylillä varmaan kukaan katokkaan. Syksyisin kun on Rakkautta ja Anarkiaa -festari niin käyn 10 päivän ajan joka päivä yksin leffassa :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä